Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
όταν δεν μπορούν να πάρουν τα βασικά αυτό έχουν στόχο κυριολεκτικά :confused:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Ναι, είναι γνωστό άλλωστε πως τα s/m και όλη η εστίαση φυτοζωούν..... :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Ναι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει :jerking:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Γιατί είναι ένα κόμμα χωρίς πολιτική κατεύθυνση
Ακροδεξιοί και αριστεροί είναι είναι μπάχαλο σε κρίσιμα ζητήματα ιδεολογικά πως θα βρούν λύση
Θα πρέπει μια πλευρά να κα νει μωρό η κωλοτουμπα
Εχω την εντύπωση οτι τα βλέπεις μονόπαντα...
΄Όσα κοινά έχουν ο Αδωνις με τον Πιερακάκη άλλα τόσα έχει η Ζωή (που ήταν στον ΣΫΡΙΖΑ) ή ο Πολάκης με τον Ραγκούση
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
Ναι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει :jerking:
και τα τζακαρου γεματα ειναι, ουρες κανουν
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
και τα τζακαρου γεματα ειναι, ουρες κανουν
δεν λέει τίποτα αυτό

η εστίαση σχεδόν ποτέ δεν είναι δείγμα

ποιοί κάνουν ουρά? οι πιτσιρικάδες....πόσο κοστίζει ένα γεύμα στο τζακαρού και πόσο ένα γεύμα από το σ/μ ξέρουμε? σχεδόν τα ίδια λεφτά....
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
δεν λέει τίποτα αυτό

η εστίαση σχεδόν ποτέ δεν είναι δείγμα

ποιοί κάνουν ουρά? οι πιτσιρικάδες....πόσο κοστίζει ένα γεύμα στο τζακαρού και πόσο ένα γεύμα από το σ/μ ξέρουμε? σχεδόν τα ίδια λεφτά....
ε που θελουν να πανε, στα εστιατορεια που τρωει ο νιπλης? ημαρτον δηλαδη
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.420
Κριτικές
6
Like
16.655
Πόντοι
3.936
τώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080 :tooth:
Τοτε ετοιμάσου για νέα θανατηφόρα τσιμπήματα - από 13ωρο σε 24ωρο ωράριο εργασιας- και για νέα χρεοκοπία αλά καθιστός βουδας
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Ετοιμάσου για νέα θανατηφόρα τσιμπήματα - από 13ωρο σε 24ωρο ωράριο εργασιας- και για νέα χρεοκοπία αλά καθιστός βουδας
είμαι γερό σκαρί έκανα τα πάντα όλα εμβόλια και δεν έπαθα τίποτα

έτσι και αλλιώς 13 ώρες δουλεύω πάνω κάτω

από τη χρεοκοπία γεννιούνται και ευκαιρίες :sunglasses:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Ναι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει :jerking:
Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
είμαι γερό σκαρί έκανα τα πάντα όλα εμβόλια και δεν έπαθα τίποτα

έτσι και αλλιώς 13 ώρες δουλεύω πάνω κάτω

από τη χρεοκοπία γεννιούνται και ευκαιρίες :sunglasses:
Ψυχικά δεν σε βλέπω σόι πάντως αρχίζει και η βίδα λασκάρει αν φταίει η δουλειά βέβαια εκτός και αν εννοείς 13ωρη εργασία εδώ στο μπου που λες μ....ς
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
Μια φορά να μην πας κόντρα στα αυτονόητα ρε φίλε...

έχεις κάτσει να υπολογίσεις ποτέ πόσο κοστίζει ένα φτηνό ντιλίβερι (φαγητό) και πόσο ένα ανάλογο γεύμα από το σούπερ?

για τον καφέ δεν είναι δείγμα...όσοι έχουν θέμα τον φτιάχνουν σπίτι. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα και έχω εσπρεσιέρα.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Ψυχικά δεν σε βλέπω σόι πάντως αρχίζει και η βίδα λασκάρει αν φταίει η δουλειά βέβαια εκτός και αν εννοείς 13ωρη εργασία εδώ στο μπου που λες μ....ς
όχι καλέ μου φίλε κηφήνα

δουλεύω από τις 7-8 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ

υπάρχουν και αυτά...δεν ζουν όλοι σαν αρκούδες σε χειμέρια νάρκη με επιδόματα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.520
Πόντοι
6.256

 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
Ρε είναι δικαιολογία αυτό??
Πες μου ποιος νέος έχει όραμα στην Ελλάδα?
Ποιος αγοράζει σπίτι?ποσοστά πες μου
Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο?
Ποιος πάει διακοπές 2 φορές το χρόνο και όχι στο χωριό του?
Ισοπέδωσατε τον κόσμο και του λέτε πινετε καφέ ντελιβερη τρώτε πίτογυρα περνάτε πλουσιοπαροχα και κοιμούνται αντί να κάνουν μια επανάσταση και δεν μείνει τίποτα όρθιο να πέσει ο κουλης την άλλη μερα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Μια φορά να μην πας κόντρα στα αυτονόητα ρε φίλε...

έχεις κάτσει να υπολογίσεις ποτέ πόσο κοστίζει ένα φτηνό ντιλίβερι (φαγητό) και πόσο ένα ανάλογο γεύμα από το σούπερ?

για τον καφέ δεν είναι δείγμα...όσοι έχουν θέμα τον φτιάχνουν σπίτι. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα και έχω εσπρεσιέρα.
Mα κάθεσαι και υπερασπίζεσαι τη μαλακια του πανιβλακα ότι "η αριστερά δε θα άφηνε κανένα να πεθάνει" γράφοντας ότι τώρα ο Έλληνας αυτό έχει στόχο "να μην πεθάνει από την πείνα".

Προφανώς οποιοδήποτε ντελιβερυ είναι ακριβότερο και χειρότερο από ένα γεύμα σπιτικό. Εκτός αν ο άλλος ζει μόνος, σπάνιο, βαριέται ή δεν έχει ιδέα από μαγειρική.

Ο καφες ντελιβερυ είτε γραφείο ή χειρότερα στο σπίτι είναι απλά δείγμα της ανεγκεφαλιας του νεοέλληνα.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
ειναι ωραια φαση τα επιδοματα :wanker::wanker:
Τα επιδόματα τυπε είναι μέρος και ο κορμός ενός κοινωνικού κράτους ενίσχυση της μικρομεσαίας τάξης,αυτό για σένα είναι άγνωστη λέξη
Δες Γερμανία κάτω χώρες και Σκανδιναβία
Στην Ελλάδα μόνο τα δαιμονοποιειται και όχι μόνο αυτά αλλά και το καπιταλιστικο σύστημα που ακόμα η νδ δεν το έχουν ανακαλύψει πως δουλεύει η δεν θέλουν να τα χαλάσουν με παπάδες και απογοήτευσαν τα γαλάζια παιδιά
Δεν σας αρέσει το κοινωνικό κράτος εφαρμόστε καθαρό καπιταλισμό αλλα ούτε εκεί έχει τα κότσια να το κανετε
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
Ρε είναι δικαιολογία αυτό??
Πες μου ποιος νέος έχει όραμα στην Ελλάδα?
Ποιος αγοράζει σπίτι?ποσοστά πες μου
Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο?
Ποιος πάει διακοπές 2 φορές το χρόνο και όχι στο χωριό του?
Ισοπέδωσατε τον κόσμο και του λέτε πινετε καφέ ντελιβερη τρώτε πίτογυρα περνάτε πλουσιοπαροχα και κοιμούνται αντί να κάνουν μια επανάσταση και δεν μείνει τίποτα όρθιο να πέσει ο κουλης την άλλη μερα
ρε τυπε και επανασταση να γινει παλι απλα δεν θα πειναμε, αν εχουμε σπιτια αμαξια πισινες κτλ θα ειμαστε εχοντες θα μας τα παρει η αριστερα, συ ειπας. ταλε κουαλε δηλαδη
Οποτε τι να τρεχουμε
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom