Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
το πως δεν πηδάς εσύ φοιτήτριες της Παντείου είναι απορίας άξιο
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Έπεσε γραμμή από τα μίντια και από τον ίδιο τον Τσίπρα, ουσιαστικά ο τσιπρας του έδωσε το δαχτυλίδι όχι για να κυβερνήσει αλλά για να διαλύσει τον σύριζα
Οι ψηφοφόροι πόνταραν στο προμοσιον των μίντια όπου παντού έπαιζε πρώτη μούρη,τον έβγαζαν έναν νέο επιτυχημένο γκει βέβαια αλλά με προσωπικότητα και αρχές.
Ο τσιπρας εχει ιστορική ευθύνη για τον κασελακη και τη κωλοτουμπα του 2015
Βασικά σκατα στα μούτρα του τσιπρα γιατί αν δεν έκανε τη κωλοτουμπα θα θα μιλούσαμε σε άλλη βάση και όλα θα ήταν διαφορετικά
Πολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα αλλά δεν θα άφηνε και την ελίτ να ροκανιζει όλο το χρήμα της χώρας όπως γίνεται τώρα
Αριστερή καθαρά κυβέρνηση μοιρασμος του πλούτου σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και υπερφορολογηση των εχοντων
Καλή η θεωρία που λες (δεν το λέω ειρωνικά). Το πρόβλημα είναι οτι έβριζαν τον Τσίπρα, τον έδιωξαν, ψήφησαν αυτόν που τους είπε, τον έδιωξαν και τώρα θα ξαναψηφήσουν Τσίπρα. Αυτό είναι το θέμα της Αριστεράς.....
Και καλά οι κρατούντες που μπορεί σε κάθε περίτπτωση να έχουν και προσωπικά οφέλη.
Το θέμα είναι οι ψηφοφόροι. Και βαρέθηκαν να ακούω οτι τα media κλπ κλπ. Ποιοί ?? Οι αριστεροί που μια ζωή έλεγαν δεν θα γγίνουμε αμερικανάκια και ιδεολογίες κλπ κλπ. Εχουν ευθύνη και πολύ μεγάλη και τέρμα η καραμέλα τηε δικαιολογίας με τα media. Τα media έλεγαν. Μυαλό δεν έχουν?????
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.456
Like
49.276
Πόντοι
10.131
Μεγαλύτερα κόμματα τσίρκο είναι η ΝΔ και το πασοκ.
Πόσοι πασοκοι έφυγαν και πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η ΝΔ με ανοιχτές αγκάλες,πόσοι βουλευτές τις ακροδεξιάς πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η νδ με ανοιχτές αγκάλες, τι κόμμα είναι η νδ να έχει στελέχη από κεντρωαριστερο πασοκ μέχρι ακροδεξιο ΛΑΟΣ Καρατζαφέρη
Το πασοκ το 2012 γιατί συγκυβέρνησε με τη νδ και τον ακροδεξιο?
Πόσα χρωστάει η νδ σαν κόμμα από δάνεια?πόσα σκάνδαλα έχει η νδ στο βιογραφικό της? Πόσα το πασοκ?
Οπότε τυπε πριν πεις τον σύριζα τσίρκο κοίτα και τα άλλα τα υποκομματα που είναι τρεις χειρότερα
Εχεις πρόβλημα με τους πασοκους που πηγαν στην ΝΔ αλλα κανένα πρόβλημα με τους πασοκους που πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, εκείνοι ηταν καλοί γιατι έφεραν ψήφους στον ΣΥΡΙΖΑ.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Εχεις πρόβλημα με τους πασοκους που πηγαν στην ΝΔ αλλα κανένα πρόβλημα με τους πασοκους που πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, εκείνοι ηταν καλοί γιατι έφεραν ψήφους στον ΣΥΡΙΖΑ.
Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ
στη ζωή πρέπει να έχεις στόχους

αλλά στη θέση σου θα στόχευα να αποκτήσω επιτέλους το δικό μου εισόδημα :coffee:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ
Και επειδή τους έχει μαζέψει γιατί πρέπει να την στοχεύεις?? Λόγος να την στοχεύεις είναι να μην κυβερνά καλά . Ομοίως στοχεύεις την αντιπολίτευση αν λαικίζει ή δεν αντιπολιτεύεται σωστά.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
στη ζωή πρέπει να έχεις στόχους

αλλά στη θέση σου θα στόχευα να αποκτήσω επιτέλους το δικό μου εισόδημα :coffee:
Καλά εσύ τραγουδά και πες ότι δεν έχω εισόδημα και βρίσκω από αλλού εσένα τι σε κόφτει?
Λυπάσαι για το μέλλον μου
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Καλά εσύ τραγουδά και πες ότι δεν έχω εισόδημα και βρίσκω από αλλού εσένα τι σε κόφτει?
Λυπάσαι για το μέλλον μου
το ξέρεις ότι σε λίγο θα φορολογήσουν και το χαρτζιλίκι που σου δίνουν τις γιορτές?
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
το ξέρεις ότι σε λίγο θα φορολογήσουν και το χαρτζιλίκι που σου δίνουν τις γιορτές?
Εμένα δεν με νοιάζει τι θα κάνει σαουλακι
Είμαι στο μπρνο Και αν δεν φύγει ο κουλης Ελλάδα δεν γυριζω
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Και επειδή τους έχει μαζέψει γιατί πρέπει να την στοχεύεις?? Λόγος να την στοχεύεις είναι να μην κυβερνά καλά . Ομοίως στοχεύεις την αντιπολίτευση αν λαικίζει ή δεν αντιπολιτεύεται σωστά.
Γιατί είναι ένα κόμμα χωρίς πολιτική κατεύθυνση
Ακροδεξιοί και αριστεροί είναι είναι μπάχαλο σε κρίσιμα ζητήματα ιδεολογικά πως θα βρούν λύση
Θα πρέπει μια πλευρά να κα νει μωρό η κωλοτουμπα
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
Πολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Κομμουνισμό θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρες :2funny::2funny::2funny:

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Πολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Ήθελα να σε έβλεπα από μια μεριά χωρίς επιδόματα
Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα
Φοβερό κριτήριο, "δε θα πέθαινε κανένας από την πείνα", παράδεισος.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Καλή η θεωρία που λες (δεν το λέω ειρωνικά). Το πρόβλημα είναι οτι έβριζαν τον Τσίπρα, τον έδιωξαν, ψήφησαν αυτόν που τους είπε, τον έδιωξαν και τώρα θα ξαναψηφήσουν Τσίπρα. Αυτό είναι το θέμα της Αριστεράς.....
Και καλά οι κρατούντες που μπορεί σε κάθε περίτπτωση να έχουν και προσωπικά οφέλη.
Το θέμα είναι οι ψηφοφόροι. Και βαρέθηκαν να ακούω οτι τα media κλπ κλπ. Ποιοί ?? Οι αριστεροί που μια ζωή έλεγαν δεν θα γγίνουμε αμερικανάκια και ιδεολογίες κλπ κλπ. Εχουν ευθύνη και πολύ μεγάλη και τέρμα η καραμέλα τηε δικαιολογίας με τα media. Τα media έλεγαν. Μυαλό δεν έχουν?????
Κι αν τους έφταιγαν τα media, τι να τους κάνουμε, ας πρόσεχαν να πλήρωναν τον κόσμο εκεί στο "Κόκκινο 105,5" να μην το λουκετιαζαν.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Ήθελα να σε έβλεπα από μια μεριά χωρίς επιδόματα

Φοβερό κριτήριο, "δε θα πέθαινε κανένας από την πείνα", παράδεισος.
Και εγώ στα τσοντοσινεμα να μη σε βάζουν μεσα

Αφού τώρα το 45% των ελληνικών νοικοκυριών κάνει περικοπές στα είδη πρώτης ανάγκης,αυτο το λες παράδεισο?
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Και εγώ στα τσοντοσινεμα να μη σε βάζουν μεσα

Αφού τώρα το 45% των ελληνικών νοικοκυριών κάνει περικοπές στα είδη πρώτης ανάγκης,αυτο το λες παράδεισο?
Πάντως δεν έχουν στόχο να "μην πεθάνουν από την πείνα". Αν είχες μια στάλα μυαλό θα καταλάβαινες ποσά χλμ μακρυά είναι το ένα από το άλλο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom