You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 66K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)
Καλή η θεωρία που λες (δεν το λέω ειρωνικά). Το πρόβλημα είναι οτι έβριζαν τον Τσίπρα, τον έδιωξαν, ψήφησαν αυτόν που τους είπε, τον έδιωξαν και τώρα θα ξαναψηφήσουν Τσίπρα. Αυτό είναι το θέμα της Αριστεράς.....Έπεσε γραμμή από τα μίντια και από τον ίδιο τον Τσίπρα, ουσιαστικά ο τσιπρας του έδωσε το δαχτυλίδι όχι για να κυβερνήσει αλλά για να διαλύσει τον σύριζα
Οι ψηφοφόροι πόνταραν στο προμοσιον των μίντια όπου παντού έπαιζε πρώτη μούρη,τον έβγαζαν έναν νέο επιτυχημένο γκει βέβαια αλλά με προσωπικότητα και αρχές.
Ο τσιπρας εχει ιστορική ευθύνη για τον κασελακη και τη κωλοτουμπα του 2015
Βασικά σκατα στα μούτρα του τσιπρα γιατί αν δεν έκανε τη κωλοτουμπα θα θα μιλούσαμε σε άλλη βάση και όλα θα ήταν διαφορετικά
Πολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα αλλά δεν θα άφηνε και την ελίτ να ροκανιζει όλο το χρήμα της χώρας όπως γίνεται τώρα
Αριστερή καθαρά κυβέρνηση μοιρασμος του πλούτου σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και υπερφορολογηση των εχοντων
Και καλά οι κρατούντες που μπορεί σε κάθε περίτπτωση να έχουν και προσωπικά οφέλη.
Το θέμα είναι οι ψηφοφόροι. Και βαρέθηκαν να ακούω οτι τα media κλπ κλπ. Ποιοί ?? Οι αριστεροί που μια ζωή έλεγαν δεν θα γγίνουμε αμερικανάκια και ιδεολογίες κλπ κλπ. Εχουν ευθύνη και πολύ μεγάλη και τέρμα η καραμέλα τηε δικαιολογίας με τα media. Τα media έλεγαν. Μυαλό δεν έχουν?????
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.456
- Like
- 49.278
- Πόντοι
- 10.131
Εχεις πρόβλημα με τους πασοκους που πηγαν στην ΝΔ αλλα κανένα πρόβλημα με τους πασοκους που πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, εκείνοι ηταν καλοί γιατι έφεραν ψήφους στον ΣΥΡΙΖΑ.Μεγαλύτερα κόμματα τσίρκο είναι η ΝΔ και το πασοκ.
Πόσοι πασοκοι έφυγαν και πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η ΝΔ με ανοιχτές αγκάλες,πόσοι βουλευτές τις ακροδεξιάς πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η νδ με ανοιχτές αγκάλες, τι κόμμα είναι η νδ να έχει στελέχη από κεντρωαριστερο πασοκ μέχρι ακροδεξιο ΛΑΟΣ Καρατζαφέρη
Το πασοκ το 2012 γιατί συγκυβέρνησε με τη νδ και τον ακροδεξιο?
Πόσα χρωστάει η νδ σαν κόμμα από δάνεια?πόσα σκάνδαλα έχει η νδ στο βιογραφικό της? Πόσα το πασοκ?
Οπότε τυπε πριν πεις τον σύριζα τσίρκο κοίτα και τα άλλα τα υποκομματα που είναι τρεις χειρότερα
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκΕχεις πρόβλημα με τους πασοκους που πηγαν στην ΝΔ αλλα κανένα πρόβλημα με τους πασοκους που πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, εκείνοι ηταν καλοί γιατι έφεραν ψήφους στον ΣΥΡΙΖΑ.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.811
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
στη ζωή πρέπει να έχεις στόχουςΕγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ
αλλά στη θέση σου θα στόχευα να αποκτήσω επιτέλους το δικό μου εισόδημα

Και επειδή τους έχει μαζέψει γιατί πρέπει να την στοχεύεις?? Λόγος να την στοχεύεις είναι να μην κυβερνά καλά . Ομοίως στοχεύεις την αντιπολίτευση αν λαικίζει ή δεν αντιπολιτεύεται σωστά.Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Καλά εσύ τραγουδά και πες ότι δεν έχω εισόδημα και βρίσκω από αλλού εσένα τι σε κόφτει?στη ζωή πρέπει να έχεις στόχους
αλλά στη θέση σου θα στόχευα να αποκτήσω επιτέλους το δικό μου εισόδημα![]()
Λυπάσαι για το μέλλον μου
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.811
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
το ξέρεις ότι σε λίγο θα φορολογήσουν και το χαρτζιλίκι που σου δίνουν τις γιορτές?Καλά εσύ τραγουδά και πες ότι δεν έχω εισόδημα και βρίσκω από αλλού εσένα τι σε κόφτει?
Λυπάσαι για το μέλλον μου
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Εμένα δεν με νοιάζει τι θα κάνει σαουλακιτο ξέρεις ότι σε λίγο θα φορολογήσουν και το χαρτζιλίκι που σου δίνουν τις γιορτές?
Είμαι στο μπρνο Και αν δεν φύγει ο κουλης Ελλάδα δεν γυριζω
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.811
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
τώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080Είμαι στο μπρνο Και αν δεν φύγει ο κουλης Ελλάδα δεν γυριζω

jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Γιατί είναι ένα κόμμα χωρίς πολιτική κατεύθυνσηΚαι επειδή τους έχει μαζέψει γιατί πρέπει να την στοχεύεις?? Λόγος να την στοχεύεις είναι να μην κυβερνά καλά . Ομοίως στοχεύεις την αντιπολίτευση αν λαικίζει ή δεν αντιπολιτεύεται σωστά.
Ακροδεξιοί και αριστεροί είναι είναι μπάχαλο σε κρίσιμα ζητήματα ιδεολογικά πως θα βρούν λύση
Θα πρέπει μια πλευρά να κα νει μωρό η κωλοτουμπα
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
Κομμουνισμό θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρεςΠολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ



jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Χεστηκα εκεί θα τον έχετε να σας ροκανιζει και λέτε ευχαριστώτώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.811
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
εγώ εννοείται ότι λέω ευχαριστώ γιατί με βολεψε φουλΧεστηκα εκεί θα τον έχετε να σας ροκανιζει και λέτε ευχαριστώ

jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Είσαι βύσμα γαλάζιοεγώ εννοείται ότι λέω ευχαριστώ γιατί με βολεψε φουλ![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.811
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
πιο βύσμα και από το σταθμάρχηΕίσαι βύσμα γαλάζιο
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.537
- Like
- 29.460
- Πόντοι
- 5.506
Ήθελα να σε έβλεπα από μια μεριά χωρίς επιδόματαΠολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Φοβερό κριτήριο, "δε θα πέθαινε κανένας από την πείνα", παράδεισος.Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.537
- Like
- 29.460
- Πόντοι
- 5.506
Κι αν τους έφταιγαν τα media, τι να τους κάνουμε, ας πρόσεχαν να πλήρωναν τον κόσμο εκεί στο "Κόκκινο 105,5" να μην το λουκετιαζαν.Καλή η θεωρία που λες (δεν το λέω ειρωνικά). Το πρόβλημα είναι οτι έβριζαν τον Τσίπρα, τον έδιωξαν, ψήφησαν αυτόν που τους είπε, τον έδιωξαν και τώρα θα ξαναψηφήσουν Τσίπρα. Αυτό είναι το θέμα της Αριστεράς.....
Και καλά οι κρατούντες που μπορεί σε κάθε περίτπτωση να έχουν και προσωπικά οφέλη.
Το θέμα είναι οι ψηφοφόροι. Και βαρέθηκαν να ακούω οτι τα media κλπ κλπ. Ποιοί ?? Οι αριστεροί που μια ζωή έλεγαν δεν θα γγίνουμε αμερικανάκια και ιδεολογίες κλπ κλπ. Εχουν ευθύνη και πολύ μεγάλη και τέρμα η καραμέλα τηε δικαιολογίας με τα media. Τα media έλεγαν. Μυαλό δεν έχουν?????
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.247
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Και εγώ στα τσοντοσινεμα να μη σε βάζουν μεσαΉθελα να σε έβλεπα από μια μεριά χωρίς επιδόματα
Φοβερό κριτήριο, "δε θα πέθαινε κανένας από την πείνα", παράδεισος.
Αφού τώρα το 45% των ελληνικών νοικοκυριών κάνει περικοπές στα είδη πρώτης ανάγκης,αυτο το λες παράδεισο?
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.537
- Like
- 29.460
- Πόντοι
- 5.506
Πάντως δεν έχουν στόχο να "μην πεθάνουν από την πείνα". Αν είχες μια στάλα μυαλό θα καταλάβαινες ποσά χλμ μακρυά είναι το ένα από το άλλο.Και εγώ στα τσοντοσινεμα να μη σε βάζουν μεσα
Αφού τώρα το 45% των ελληνικών νοικοκυριών κάνει περικοπές στα είδη πρώτης ανάγκης,αυτο το λες παράδεισο?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 33
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 29
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 85
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 84
- Εμφανίσεις
- 73K