Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλή η θεωρία που λες (δεν το λέω ειρωνικά). Το πρόβλημα είναι οτι έβριζαν τον Τσίπρα, τον έδιωξαν, ψήφησαν αυτόν που τους είπε, τον έδιωξαν και τώρα θα ξαναψηφήσουν Τσίπρα. Αυτό είναι το θέμα της Αριστεράς.....Έπεσε γραμμή από τα μίντια και από τον ίδιο τον Τσίπρα, ουσιαστικά ο τσιπρας του έδωσε το δαχτυλίδι όχι για να κυβερνήσει αλλά για να διαλύσει τον σύριζα
Οι ψηφοφόροι πόνταραν στο προμοσιον των μίντια όπου παντού έπαιζε πρώτη μούρη,τον έβγαζαν έναν νέο επιτυχημένο γκει βέβαια αλλά με προσωπικότητα και αρχές.
Ο τσιπρας εχει ιστορική ευθύνη για τον κασελακη και τη κωλοτουμπα του 2015
Βασικά σκατα στα μούτρα του τσιπρα γιατί αν δεν έκανε τη κωλοτουμπα θα θα μιλούσαμε σε άλλη βάση και όλα θα ήταν διαφορετικά
Πολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα αλλά δεν θα άφηνε και την ελίτ να ροκανιζει όλο το χρήμα της χώρας όπως γίνεται τώρα
Αριστερή καθαρά κυβέρνηση μοιρασμος του πλούτου σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και υπερφορολογηση των εχοντων
Εχεις πρόβλημα με τους πασοκους που πηγαν στην ΝΔ αλλα κανένα πρόβλημα με τους πασοκους που πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, εκείνοι ηταν καλοί γιατι έφεραν ψήφους στον ΣΥΡΙΖΑ.Μεγαλύτερα κόμματα τσίρκο είναι η ΝΔ και το πασοκ.
Πόσοι πασοκοι έφυγαν και πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η ΝΔ με ανοιχτές αγκάλες,πόσοι βουλευτές τις ακροδεξιάς πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η νδ με ανοιχτές αγκάλες, τι κόμμα είναι η νδ να έχει στελέχη από κεντρωαριστερο πασοκ μέχρι ακροδεξιο ΛΑΟΣ Καρατζαφέρη
Το πασοκ το 2012 γιατί συγκυβέρνησε με τη νδ και τον ακροδεξιο?
Πόσα χρωστάει η νδ σαν κόμμα από δάνεια?πόσα σκάνδαλα έχει η νδ στο βιογραφικό της? Πόσα το πασοκ?
Οπότε τυπε πριν πεις τον σύριζα τσίρκο κοίτα και τα άλλα τα υποκομματα που είναι τρεις χειρότερα
Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκΕχεις πρόβλημα με τους πασοκους που πηγαν στην ΝΔ αλλα κανένα πρόβλημα με τους πασοκους που πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, εκείνοι ηταν καλοί γιατι έφεραν ψήφους στον ΣΥΡΙΖΑ.
στη ζωή πρέπει να έχεις στόχουςΕγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ

Και επειδή τους έχει μαζέψει γιατί πρέπει να την στοχεύεις?? Λόγος να την στοχεύεις είναι να μην κυβερνά καλά . Ομοίως στοχεύεις την αντιπολίτευση αν λαικίζει ή δεν αντιπολιτεύεται σωστά.Εγώ στοχευω στη νδ που έχει μαζέψει κόσμο από την ακροδεξιά μέχρι το αριστερό πασοκ
Καλά εσύ τραγουδά και πες ότι δεν έχω εισόδημα και βρίσκω από αλλού εσένα τι σε κόφτει?στη ζωή πρέπει να έχεις στόχους
αλλά στη θέση σου θα στόχευα να αποκτήσω επιτέλους το δικό μου εισόδημα![]()
το ξέρεις ότι σε λίγο θα φορολογήσουν και το χαρτζιλίκι που σου δίνουν τις γιορτές?Καλά εσύ τραγουδά και πες ότι δεν έχω εισόδημα και βρίσκω από αλλού εσένα τι σε κόφτει?
Λυπάσαι για το μέλλον μου
Εμένα δεν με νοιάζει τι θα κάνει σαουλακιτο ξέρεις ότι σε λίγο θα φορολογήσουν και το χαρτζιλίκι που σου δίνουν τις γιορτές?
τώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080Είμαι στο μπρνο Και αν δεν φύγει ο κουλης Ελλάδα δεν γυριζω

Γιατί είναι ένα κόμμα χωρίς πολιτική κατεύθυνσηΚαι επειδή τους έχει μαζέψει γιατί πρέπει να την στοχεύεις?? Λόγος να την στοχεύεις είναι να μην κυβερνά καλά . Ομοίως στοχεύεις την αντιπολίτευση αν λαικίζει ή δεν αντιπολιτεύεται σωστά.
Κομμουνισμό θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρεςΠολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ



Χεστηκα εκεί θα τον έχετε να σας ροκανιζει και λέτε ευχαριστώτώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080![]()
εγώ εννοείται ότι λέω ευχαριστώ γιατί με βολεψε φουλΧεστηκα εκεί θα τον έχετε να σας ροκανιζει και λέτε ευχαριστώ

Είσαι βύσμα γαλάζιοεγώ εννοείται ότι λέω ευχαριστώ γιατί με βολεψε φουλ![]()
πιο βύσμα και από το σταθμάρχηΕίσαι βύσμα γαλάζιο
Ήθελα να σε έβλεπα από μια μεριά χωρίς επιδόματαΠολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Φοβερό κριτήριο, "δε θα πέθαινε κανένας από την πείνα", παράδεισος.Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα
Κι αν τους έφταιγαν τα media, τι να τους κάνουμε, ας πρόσεχαν να πλήρωναν τον κόσμο εκεί στο "Κόκκινο 105,5" να μην το λουκετιαζαν.Καλή η θεωρία που λες (δεν το λέω ειρωνικά). Το πρόβλημα είναι οτι έβριζαν τον Τσίπρα, τον έδιωξαν, ψήφησαν αυτόν που τους είπε, τον έδιωξαν και τώρα θα ξαναψηφήσουν Τσίπρα. Αυτό είναι το θέμα της Αριστεράς.....
Και καλά οι κρατούντες που μπορεί σε κάθε περίτπτωση να έχουν και προσωπικά οφέλη.
Το θέμα είναι οι ψηφοφόροι. Και βαρέθηκαν να ακούω οτι τα media κλπ κλπ. Ποιοί ?? Οι αριστεροί που μια ζωή έλεγαν δεν θα γγίνουμε αμερικανάκια και ιδεολογίες κλπ κλπ. Εχουν ευθύνη και πολύ μεγάλη και τέρμα η καραμέλα τηε δικαιολογίας με τα media. Τα media έλεγαν. Μυαλό δεν έχουν?????
Και εγώ στα τσοντοσινεμα να μη σε βάζουν μεσαΉθελα να σε έβλεπα από μια μεριά χωρίς επιδόματα
Φοβερό κριτήριο, "δε θα πέθαινε κανένας από την πείνα", παράδεισος.
Πάντως δεν έχουν στόχο να "μην πεθάνουν από την πείνα". Αν είχες μια στάλα μυαλό θα καταλάβαινες ποσά χλμ μακρυά είναι το ένα από το άλλο.Και εγώ στα τσοντοσινεμα να μη σε βάζουν μεσα
Αφού τώρα το 45% των ελληνικών νοικοκυριών κάνει περικοπές στα είδη πρώτης ανάγκης,αυτο το λες παράδεισο?