You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 66K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)
Εχω την εντύπωση οτι τα βλέπεις μονόπαντα...Γιατί είναι ένα κόμμα χωρίς πολιτική κατεύθυνση
Ακροδεξιοί και αριστεροί είναι είναι μπάχαλο σε κρίσιμα ζητήματα ιδεολογικά πως θα βρούν λύση
Θα πρέπει μια πλευρά να κα νει μωρό η κωλοτουμπα
΄Όσα κοινά έχουν ο Αδωνις με τον Πιερακάκη άλλα τόσα έχει η Ζωή (που ήταν στον ΣΫΡΙΖΑ) ή ο Πολάκης με τον Ραγκούση
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
και τα τζακαρου γεματα ειναι, ουρες κανουνΝαι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.808
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
δεν λέει τίποτα αυτόκαι τα τζακαρου γεματα ειναι, ουρες κανουν
η εστίαση σχεδόν ποτέ δεν είναι δείγμα
ποιοί κάνουν ουρά? οι πιτσιρικάδες....πόσο κοστίζει ένα γεύμα στο τζακαρού και πόσο ένα γεύμα από το σ/μ ξέρουμε? σχεδόν τα ίδια λεφτά....
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
ε που θελουν να πανε, στα εστιατορεια που τρωει ο νιπλης? ημαρτον δηλαδηδεν λέει τίποτα αυτό
η εστίαση σχεδόν ποτέ δεν είναι δείγμα
ποιοί κάνουν ουρά? οι πιτσιρικάδες....πόσο κοστίζει ένα γεύμα στο τζακαρού και πόσο ένα γεύμα από το σ/μ ξέρουμε? σχεδόν τα ίδια λεφτά....
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.808
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
έτσι όπως το πάμε με την ραγδαία ανάπτυξη ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟε που θελουν να πανε, στα εστιατορεια που τρωει ο νιπλης? ημαρτον δηλαδη
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.655
- Πόντοι
- 3.936
Τοτε ετοιμάσου για νέα θανατηφόρα τσιμπήματα - από 13ωρο σε 24ωρο ωράριο εργασιας- και για νέα χρεοκοπία αλά καθιστός βουδαςτώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.808
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
είμαι γερό σκαρί έκανα τα πάντα όλα εμβόλια και δεν έπαθα τίποταΕτοιμάσου για νέα θανατηφόρα τσιμπήματα - από 13ωρο σε 24ωρο ωράριο εργασιας- και για νέα χρεοκοπία αλά καθιστός βουδας
έτσι και αλλιώς 13 ώρες δουλεύω πάνω κάτω
από τη χρεοκοπία γεννιούνται και ευκαιρίες
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.536
- Like
- 29.459
- Πόντοι
- 5.506
Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει deliveryΝαι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει![]()
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.245
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Ψυχικά δεν σε βλέπω σόι πάντως αρχίζει και η βίδα λασκάρει αν φταίει η δουλειά βέβαια εκτός και αν εννοείς 13ωρη εργασία εδώ στο μπου που λες μ....ςείμαι γερό σκαρί έκανα τα πάντα όλα εμβόλια και δεν έπαθα τίποτα
έτσι και αλλιώς 13 ώρες δουλεύω πάνω κάτω
από τη χρεοκοπία γεννιούνται και ευκαιρίες![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.808
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
Μια φορά να μην πας κόντρα στα αυτονόητα ρε φίλε...Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
έχεις κάτσει να υπολογίσεις ποτέ πόσο κοστίζει ένα φτηνό ντιλίβερι (φαγητό) και πόσο ένα ανάλογο γεύμα από το σούπερ?
για τον καφέ δεν είναι δείγμα...όσοι έχουν θέμα τον φτιάχνουν σπίτι. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα και έχω εσπρεσιέρα.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.808
- Like
- 29.885
- Πόντοι
- 6.256
όχι καλέ μου φίλε κηφήναΨυχικά δεν σε βλέπω σόι πάντως αρχίζει και η βίδα λασκάρει αν φταίει η δουλειά βέβαια εκτός και αν εννοείς 13ωρη εργασία εδώ στο μπου που λες μ....ς
δουλεύω από τις 7-8 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ
υπάρχουν και αυτά...δεν ζουν όλοι σαν αρκούδες σε χειμέρια νάρκη με επιδόματα.
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
ειναι ωραια φαση τα επιδοματα 



tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.394
- Like
- 28.520
- Πόντοι
- 6.256
Πορτογαλία: Ενέκρινε νομοσχέδιο για απαγόρευση της μπούρκας | LiFO
Κατηγορίες για στοχοποίηση μουσουλμάνων γυναικών
«Εάν δεν σας αρέσει, γυρίστε πίσω» - Σαφές τελεσίγραφο της Πορτογαλίας στους ισλαμιστές για την μπούργκα και το νικάμπ
«Εάν δεν σας αρέσει, γυρίστε πίσω» - Σαφές τελεσίγραφο της Πορτογαλίας στους ισλαμιστές για την μπούργκα και το νικάμπ
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.245
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Ρε είναι δικαιολογία αυτό??Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
Πες μου ποιος νέος έχει όραμα στην Ελλάδα?
Ποιος αγοράζει σπίτι?ποσοστά πες μου
Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο?
Ποιος πάει διακοπές 2 φορές το χρόνο και όχι στο χωριό του?
Ισοπέδωσατε τον κόσμο και του λέτε πινετε καφέ ντελιβερη τρώτε πίτογυρα περνάτε πλουσιοπαροχα και κοιμούνται αντί να κάνουν μια επανάσταση και δεν μείνει τίποτα όρθιο να πέσει ο κουλης την άλλη μερα
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.536
- Like
- 29.459
- Πόντοι
- 5.506
Mα κάθεσαι και υπερασπίζεσαι τη μαλακια του πανιβλακα ότι "η αριστερά δε θα άφηνε κανένα να πεθάνει" γράφοντας ότι τώρα ο Έλληνας αυτό έχει στόχο "να μην πεθάνει από την πείνα".Μια φορά να μην πας κόντρα στα αυτονόητα ρε φίλε...
έχεις κάτσει να υπολογίσεις ποτέ πόσο κοστίζει ένα φτηνό ντιλίβερι (φαγητό) και πόσο ένα ανάλογο γεύμα από το σούπερ?
για τον καφέ δεν είναι δείγμα...όσοι έχουν θέμα τον φτιάχνουν σπίτι. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα και έχω εσπρεσιέρα.
Προφανώς οποιοδήποτε ντελιβερυ είναι ακριβότερο και χειρότερο από ένα γεύμα σπιτικό. Εκτός αν ο άλλος ζει μόνος, σπάνιο, βαριέται ή δεν έχει ιδέα από μαγειρική.
Ο καφες ντελιβερυ είτε γραφείο ή χειρότερα στο σπίτι είναι απλά δείγμα της ανεγκεφαλιας του νεοέλληνα.
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.245
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Τα επιδόματα τυπε είναι μέρος και ο κορμός ενός κοινωνικού κράτους ενίσχυση της μικρομεσαίας τάξης,αυτό για σένα είναι άγνωστη λέξηειναι ωραια φαση τα επιδοματα![]()
Δες Γερμανία κάτω χώρες και Σκανδιναβία
Στην Ελλάδα μόνο τα δαιμονοποιειται και όχι μόνο αυτά αλλά και το καπιταλιστικο σύστημα που ακόμα η νδ δεν το έχουν ανακαλύψει πως δουλεύει η δεν θέλουν να τα χαλάσουν με παπάδες και απογοήτευσαν τα γαλάζια παιδιά
Δεν σας αρέσει το κοινωνικό κράτος εφαρμόστε καθαρό καπιταλισμό αλλα ούτε εκεί έχει τα κότσια να το κανετε
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
ρε τυπε και επανασταση να γινει παλι απλα δεν θα πειναμε, αν εχουμε σπιτια αμαξια πισινες κτλ θα ειμαστε εχοντες θα μας τα παρει η αριστερα, συ ειπας. ταλε κουαλε δηλαδηΡε είναι δικαιολογία αυτό??
Πες μου ποιος νέος έχει όραμα στην Ελλάδα?
Ποιος αγοράζει σπίτι?ποσοστά πες μου
Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο?
Ποιος πάει διακοπές 2 φορές το χρόνο και όχι στο χωριό του?
Ισοπέδωσατε τον κόσμο και του λέτε πινετε καφέ ντελιβερη τρώτε πίτογυρα περνάτε πλουσιοπαροχα και κοιμούνται αντί να κάνουν μια επανάσταση και δεν μείνει τίποτα όρθιο να πέσει ο κουλης την άλλη μερα
Οποτε τι να τρεχουμε
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 33
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 29
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 85
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 84
- Εμφανίσεις
- 73K

