Νέα

Trust Club

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα darksun
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 148
  • Εμφανίσεις 30K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Οι μισοι στο τραστ εχουν οπλα πανω τους.
Πηγαινε μια βολτα απο εκει,δεν πρεπει να το χασεις
τυπε οταν επιτραπει η οπλοφορια θα παρω τον λακη και θα παμε για πρακτικη :grin:
να ειμαστε και νομιμοι :grin:
 

Bastounovlaxos

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2007
Μηνύματα
2.879
Like
23
Πόντοι
16
τυπε απολυτε περιεργο που δεν εχεις πάει
καλτιλα κατασταση  :grin:
 

curie29

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.744
Like
92
Πόντοι
16

violetta24

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2012
Μηνύματα
2.455
Like
1
Πόντοι
16
Πήγα μια φορά πριν 2 χρόνια περίπου.

ΌΤΙ πιο καμένο υπάρχει απο άποψη πελατείας, προσωπικού,μουσικής.


Σίγουρα ΔΕΝ θα ξαναπάω.
 

makis1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2009
Μηνύματα
12.343
Κριτικές
21
Like
15
Πόντοι
396
δεν είναι το κλασσικό κλαμπ που έχουμε στο μυαλό μας......είναι για άλλες καταστάσεις πολύ πιο περίεργες.
 

Επισκέπτης
Aπλα αυτο το περιεργο ειν αι που με κανει να θελω να ξανα παω... το τοπιο εκει μεσα ειναι πολυ συνομοτικο,πομποδες και πορνοδες.. πυστευω οτι κρυβονται πολυ περιεργα πραγματα σε αυτο το κωλομαγαζο εκει μεσα...  :knockinb: :knockinb: :knockinb: :fuck1: :fuck1: :zfuck: :zfuck: :zfuck:
 

SnakeSpir

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2005
Μηνύματα
341
Κριτικές
4
Like
68
Πόντοι
1
Ειχα μπλεξει με μια επαγγελματια μια εποχη πριν 2 χρονια και με πηγε, αλλιως μονος μου δν θα πηγαινα. Μουσικη σκυλος και ξενα μαινστριμ. Βαραει καλα. Μαζευει πολυ κοσμο αργα το πρωι. Ειναι στανταρ για τις κολομπαρουδες να πανε εκει για το ποτο τους. Εχει κ παρεες αγορια κοριτσια ξεμπαρκα αλλα κοριτσοπαρεα για να παει εκει θα ειναι η της νυχτας η πολυ αποφασισμενες κ γενικα σε κατασταση μεθης. Για τα μουτρα κ τους τσακωμους τα επιβεβαιωνω.
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.487
Like
3.175
Πόντοι
456
Μπατσαρια παλι κατα τις 7 το πρωι εξω απο το ιδρυμα.Τι να παιχτηκε παλι :think:
 

Johny323

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2017
Μηνύματα
47
Κριτικές
3
Like
243
Πόντοι
280
Το έχει επισκεφθεί κανείς πρόσφατα?
Πέρασα τυχαία προχθές κατά τις 11 απέξω και έβγαινε κόσμος.
Απ' ότι είδα σε fb κτλ. ανοίγει 05.00 μέχρι μεσημέρι.
 

Giannis_127

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
659
Κριτικές
9
Like
1.174
Πόντοι
206
Το έχει επισκεφθεί κανείς πρόσφατα?
Πέρασα τυχαία προχθές κατά τις 11 απέξω και έβγαινε κόσμος.
Απ' ότι είδα σε fb κτλ. ανοίγει 05.00 μέχρι μεσημέρι.
Καλό είναι να μην πας με αυτόν τον αέρα εκεί μέσα γιατί σε βλέπω να φεύγεις με τίποτα τρύπες στην καλύτερη. Είναι δύσκολο μαγαζί και δεν είναι για αυτή την κατηγορία...
 

Johny323

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2017
Μηνύματα
47
Κριτικές
3
Like
243
Πόντοι
280
Καλό είναι να μην πας με αυτόν τον αέρα εκεί μέσα γιατί σε βλέπω να φεύγεις με τίποτα τρύπες στην καλύτερη. Είναι δύσκολο μαγαζί και δεν είναι για αυτή την κατηγορία...
Ποιον αέρα εννοείς ακριβώς φίλε?
Μια απλή ερώτηση έκανα.

Σιγά μην πάμε φορώντας και αλεξίσφαιρο.
Ένα απλό κλαμπ είναι με περίεργες φάτσες.
Για ένα ποτό θέλω πάω, όχι για να το παίξω νονός της νύχτας
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Ποιον αέρα εννοείς ακριβώς φίλε?
Μια απλή ερώτηση έκανα.

Σιγά μην πάμε φορώντας και αλεξίσφαιρο.
Ένα απλό κλαμπ είναι με περίεργες φάτσες.
Για ένα ποτό θέλω πάω, όχι για να το παίξω νονός της νύχτας
Τυπε θυμάμαι πριν 6-7 χρόνια που είχα πάει τελευταία φορά έπαιζε σκληρή μπόμπα.
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
Τύποι μου αν και ήθελα να πάω από πιτσιρικάς τελικά ποτέ δεν κατάφερα να πάω σε αυτό το μαγαζί.
Απο το 90 το άκουγα ότι πεζανε τρελά σκηνικά με επαγγελματίες ιερόδουλες, τραβε, αλλά και νορμάλ γκομενακια σκύλε που έψαχναν για τσαπου μετά τα μπουζούκια και το ανελέητο ξενύχτι κ καταληγαν εκεί
Ήταν και είναι το μόνο μαγαζί που άνοιγε νομίζω 4 και έκλεινε μεσημέρι...
Έχει μεγάλη ιστορία όσο έχουν πάει η πηγαίνουν ας πουν την γνώμη τους ή σκηνικά που έχουν δει.
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.823
Πόντοι
25.186
Σε αυτό το μαγαζί έχω κάνει τα όργια της ζωής μου!!!!! Πιωμα μέχρι τελικής πτώσης.... Γλυφομούνι σε γκόμενα φίλου που χόρευε πάνω στο τραπέζι μας χωρίς βρακί.... Ψωνισμα σε βίζιτες και γαμισι στην τουαλέτα (πριν ακόμα αρχίσουν να την ψάχνουν με τις τουαλέτες οι φουσκωτοι του μαγαζιού).... Και ασφαλώς όλες και όλοι απλοί πελατες όχι του μαγαζιού.....Πιστόλιες μέσα στο μαγαζί και να μην ξέρεις από πού σου ήρθε.... Ναι το έζησα ασφαλώς δεν την έφαγα ούτε ήταν για εμένα...μετά από λίγο έσκασαν οι μπάτσοι και το έκλεισαν για καμιά εβδομάδα.... Ενώ το μαγαζί άνοιγε γύρω στις 1.00 με 1.30 κόσμος πάντα μετά της 4.... μέχρι όσο πάει.... έχει τύχει να το δω ανοιχτό και 13.00 και να βγαίνει κόσμος....πελάτες έχω δει μέσα από τον Κούγια μέχρι την Χηλουδακη και σχεδόν όλες της πουτανες από τα κωλομπαρα της Τρούμπας μέχρι Πατησίων μέχρι πιατσοβιες μέχρι γνωστές από γραφεία μέχρι τραγουδιστές/ιες γνωστούς και μη.... και άλλα πολλά.... Πρέπει να είναι η τρίτη ή τέταρτη φορά στα 25 χρόνια που πέρασαν από τότε που πρωτοπήγα που συμβαίνουν και τέτοια και το κλείνουν... Από ποτά ...... Άσε καλύτερα.... Μια βοκτα και..... Γεια σας αλλά σας το ξαναλέω έχω ζήσει εκεί στιγμές ΜΟΝΑΔΙΚΈΣ!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom