!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
εγω δεν ημενα αληντης, αληντη με εκανες εσυIblis κάνε kegel καύλα μου ..Δεν σε βλέπω καλά :-*
τι ειναι , γυμναστικη?
ηρθε ο παπας και σκιαστηκα,
αφου τα ξερεις τωρα
εγω δεν ημενα αληντης, αληντη με εκανες εσυIblis κάνε kegel καύλα μου ..Δεν σε βλέπω καλά :-*
αλβανία κι δυο πινετε ε ??
Γυμναστική ναι.Ο παππάς μου την έμαθε.εγω δεν ημενα αληντης, αληντη με εκανες εσυ
τι ειναι , γυμναστικη?
ηρθε ο παπας και σκιαστηκα,
αφου τα ξερεις τωρα
αναμενων με προσοχη και προσηνειαν το σφίξιμο της ζεστης για να δω την εξελιξη στην αποστολη των μηνυματων σε..Η απογευματινή περιήγηση στον ιστότοπο και η αποστολή μηνυμάτων βαίνουν πολύ καλώς.
Συνιστώ ηρεμία και προσαρμογή.
εεεεε ??Γυμναστική ναι.Ο παππάς μου την έμαθε.
κανει γυμναστικη ο παπας?Γυμναστική ναι.Ο παππάς μου την έμαθε.
σε...?αναμενων με προσοχη και προσηνειαν το σφίξιμο της ζεστης για να δω την εξελιξη στην αποστολη των μηνυματων σε..![]()

ναι σε λλλλεω για..σε...?
ενα εθνος μπουρδελιαρηδων κρεμεται απο το keyboard αυτου του τιμιου παπα!!!![]()
σαν το χοπκινς, με γκιταρ χιροου?ναι σε λλλλεω για..
edit: και δεν γραφω με keyboard..![]()
25 cm που πατάω δεν βγάζει τίποτα.![]()
αρχικη> κλικ στη λέξη "PM"κλή αρχη
καντε κάτι με την προσωπικη μπάρα γιατί κανενας δεν βλέπει τα πμ του
οκ αυτό