πολυ καλο το νεο look κ γενικα το νεο site αλλα νομιζω οτι "βαρυνε" αρκετα. Το pc δυσκολευεται βλεπω να scrollαρει την σελιδα κ παει κοφτα κ αργα οταν παταω οπουδηποτε στο site. Επισης οταν μπαινω κ παταω συνδεση μου πεταει συνεχεια invalid token.Ξαναδοκιμαζω κ μετα συνδεεται κανονικα. Θα αλλαξω κ browser μηπως φταιει ο firefox. Α κ καποιες φορες δεν μου τα δειχνει με σωστη διαταξη αλλα τα δειχνει ολα σε μια μεγαλη στηλη (οι κριτικες η μια πανω απο την αλλη).