Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 865K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (4 μέλη και 30 επισκέπτες)

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.140
Πόντοι
2.606

Συνημμένα

  • IMG_20260627_155846.jpg
    IMG_20260627_155846.jpg
    3,6 MB · Εμφανίσεις: 5

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.291
Κριτικές
67
Like
38.997
Πόντοι
10.656
Δεν τα ρωτάνε αυτά, έχουμε κερδίσει τόσες ψηφοφορίες...
ΧΩΡΙΣ ΚΙΜΑ
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

αν ηθελα κιμα, θα ετρωγα μακαρονια με κιμα, θα ετρωγα παστιτσιο, θα ετρωγα μουσακα, θα ετρωγα παπουτσακια, θα ετρωγα κεφτεδες με πατατες τηγανητες ή μπιφτεκια φουρνου με πατατες. Γιατι να χαλασω τον κιμα στα ηδη πεντανοστιμα ορφανα γεμιστα; ειναι ολοκληρωμενο το φαγητο, δεν υπαρχει αναβαθμιση :coffee:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.572
Κριτικές
42
Like
50.034
Πόντοι
28.246
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

αν ηθελα κιμα, θα ετρωγα μακαρονια με κιμα, θα ετρωγα παστιτσιο, θα ετρωγα μουσακα, θα ετρωγα παπουτσακια, θα ετρωγα κεφτεδες με πατατες τηγανητες ή μπιφτεκια φουρνου με πατατες. Γιατι να χαλασω τον κιμα στα ηδη πεντανοστιμα ορφανα γεμιστα; ειναι ολοκληρωμενο το φαγητο, δεν υπαρχει αναβαθμιση :coffee:
@Nicole Να εξεταστεί και του κυρίου η περίπτωση. Ευχαριστώ. :coffee:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.572
Κριτικές
42
Like
50.034
Πόντοι
28.246
είναι βίγκαν αυτό μαν?. Το φαι των φτωχών είναι αυτό που δεν είχαν παλιά να φάνε. Λέγεται και μπομποτα και κάμποσα ονόματα ακόμα.
Αυτό είναι το φαι των φτωχών που δεν είχαν παλιά να φάνε. Λέγεται και μπομπότα και κάμποσα ονόματα ακόμα
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.140
Πόντοι
2.606
Άλλο η μπόμποτα ,η μπόμποτα είναι το καλαμποκισιο ψωμί, στη μπατζινα μπαίνει κ τυρί κ γιαούρτι κ αυγό μπορείς να βαλεις
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.926
Πόντοι
6.256
Αυτό είναι το φαι των φτωχών που δεν είχαν παλιά να φάνε. Λέγεται και μπομπότα και κάμποσα ονόματα ακόμα
είναι όπως αυτό το ψωμί με τις 8Κ θερμίδες ανά 100γρ που μας έδιναν στον στρατό?
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.572
Κριτικές
42
Like
50.034
Πόντοι
28.246
είναι όπως αυτό το ψωμί με τις 8Κ θερμίδες ανά 100γρ που μας έδιναν στον στρατό?
Καμία σχέση.

Σου είπα την ιστορία της "πιτας" εν συντομία.

Στην Θεσσαλονίκη το λένε και "πλαστο"
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.140
Πόντοι
2.606
Καμία σχέση.

Σου είπα την ιστορία της "πιτας" εν συντομία.

Στην Θεσσαλονίκη το λένε και "πλαστο"
Πλαστό εδώ λέμε όταν έχει σπανάκι λαπατα κ λοιπα χορταρικά μέσα, επίσης τη μπατζινα τη κάνεις κ με σταρένιο αλεύρι αν θες, τεσπά όλες αυτές οι πίτες έχουν διάφορες εκδοχές κατά τοπους
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom