Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.069
- Like
- 12.143
- Πόντοι
- 2.606
Αυτοτι ειναι η μπατζινα;
Αυτοτι ειναι η μπατζινα;
πιτα;τι εχει μεσα;
Αλεύρι γιαούρτι φέτα κολοκυθάκιπιτα;τι εχει μεσα;
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕΔεν τα ρωτάνε αυτά, έχουμε κερδίσει τόσες ψηφοφορίες...
ΧΩΡΙΣ ΚΙΜΑ

@Nicole Να εξεταστεί και του κυρίου η περίπτωση. Ευχαριστώ.ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ
αν ηθελα κιμα, θα ετρωγα μακαρονια με κιμα, θα ετρωγα παστιτσιο, θα ετρωγα μουσακα, θα ετρωγα παπουτσακια, θα ετρωγα κεφτεδες με πατατες τηγανητες ή μπιφτεκια φουρνου με πατατες. Γιατι να χαλασω τον κιμα στα ηδη πεντανοστιμα ορφανα γεμιστα; ειναι ολοκληρωμενο το φαγητο, δεν υπαρχει αναβαθμιση![]()

Εσύ πως τα τρως τα γεμιστά είπαμε;Ρουφ...![]()
είναι βίγκαν αυτό μαν?
Θα σε στεναχωρήσω αλλά παραδοσιακά όπως διάβασες απ'τους προλαλήσαντες...Εσύ πως τα τρως τα γεμιστά είπαμε;
Όχι τυπε είναι αντρικό φαι όχι για κουκλεντεδεςείναι βίγκαν αυτό μαν?
Αυτό είναι το φαι των φτωχών που δεν είχαν παλιά να φάνε. Λέγεται και μπομπότα και κάμποσα ονόματα ακόμαείναι βίγκαν αυτό μαν?. Το φαι των φτωχών είναι αυτό που δεν είχαν παλιά να φάνε. Λέγεται και μπομποτα και κάμποσα ονόματα ακόμα.
εγώ περίπου την ίδια περίοδο που αγόρασα το πατίνι έγινα και βίγκανΌχι τυπε είναι αντρικό φαι όχι για κουκλεντεδες

είναι όπως αυτό το ψωμί με τις 8Κ θερμίδες ανά 100γρ που μας έδιναν στον στρατό?Αυτό είναι το φαι των φτωχών που δεν είχαν παλιά να φάνε. Λέγεται και μπομπότα και κάμποσα ονόματα ακόμα
Καμία σχέση.είναι όπως αυτό το ψωμί με τις 8Κ θερμίδες ανά 100γρ που μας έδιναν στον στρατό?
Πλαστό εδώ λέμε όταν έχει σπανάκι λαπατα κ λοιπα χορταρικά μέσα, επίσης τη μπατζινα τη κάνεις κ με σταρένιο αλεύρι αν θες, τεσπά όλες αυτές οι πίτες έχουν διάφορες εκδοχές κατά τοπουςΚαμία σχέση.
Σου είπα την ιστορία της "πιτας" εν συντομία.
Στην Θεσσαλονίκη το λένε και "πλαστο"
Τι ψωμί είναι αυτό ρε μαν;είναι όπως αυτό το ψωμί με τις 8Κ θερμίδες ανά 100γρ που μας έδιναν στον στρατό?

Αυτά είναι σοβαρά φαγητά. Για άντρες. Στο είπε και ο Βασιλοφρωνας.σε αυτά τα ψωμιά ρυζογκοφρέτα ταιριάζει?
και οι ριζογκοφρέτες τι είναι?Αυτά είναι σοβαρά φαγητά. Για άντρες. Στο είπε και ο Βασιλοφρωνας.
