Ετοιμασου και εσυ μαν για χήρα από βδομαδα Θα φαμε κάνα φτεκι μαν;
tomahok Σεβαστός Εγγρ. 12 Δεκ 2007 Μηνύματα 21.377 Κριτικές 1 Like 7.143 Πόντοι 1.406 Χθες στις 21:04 #39.581 ΑΝΤΖΕΛΟ έγραψε: Ετοιμασου και εσυ μαν για χήρα από βδομαδα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Θα φαμε κάνα φτεκι μαν;
ΑΝΤΖΕΛΟ έγραψε: Ετοιμασου και εσυ μαν για χήρα από βδομαδα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Θα φαμε κάνα φτεκι μαν;
ΑΝΤΖΕΛΟ Ανώτατος Εγγρ. 12 Μαρ 2012 Μηνύματα 57.770 Like 57.701 Πόντοι 12.756 Χθες στις 21:10 #39.582 tomahok έγραψε: Θα φαμε κάνα φτεκι μαν; Κλικ για ολόκληρη προβολή... Nαι μαν μετά τη Δευτέρα οπότε θέλεις αδεια κτλ και ότι ώρα θελεις
tomahok έγραψε: Θα φαμε κάνα φτεκι μαν; Κλικ για ολόκληρη προβολή... Nαι μαν μετά τη Δευτέρα οπότε θέλεις αδεια κτλ και ότι ώρα θελεις