tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.378
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.146
- Πόντοι
- 1.406
Θα φαμε κάνα φτεκι μαν;Ετοιμασου και εσυ μαν για χήρα από βδομαδα
Θα φαμε κάνα φτεκι μαν;Ετοιμασου και εσυ μαν για χήρα από βδομαδα
Nαι μαν μετά τη Δευτέρα οπότε θέλεις αδεια κτλ και ότι ώρα θελειςΘα φαμε κάνα φτεκι μαν;
Με κιμά ή χωρίς;Γεμιστά (πιπερια, κολοκύθακι), ζαμπονοπιτάκια, πρασοπιτακια, φέτα λαδοριγανη, αγγουροντοματα.
Γεμιστά, τα σωστά, τα ορθόδοξα
Οχι αναφοραΓεμιστά (πιπερια, κολοκύθακι), ζαμπονοπιτάκια, πρασοπιτακια, φέτα λαδοριγανη, αγγουροντοματα.
Γεμιστά, τα σωστά, τα ορθόδοξα
Δεν τα ρωτάνε αυτά, έχουμε κερδίσει τόσες ψηφοφορίες...Με κιμά ή χωρίς;
Δεν τα ρωτάνε αυτά, έχουμε κερδίσει τόσες ψηφοφορίες...
ΧΩΡΙΣ ΚΙΜΑ
Αν και δεν έκανα κάποιο αδικημα, από τη Νικόλ που ξέρει από γαστρονομια θα δεχτώ τιμωρία.@Nicole Τούτος έφαγε γεμιστά χωρίς κιμά. Ως το άτομο για τις ποινές που είσαι σε αυτό το νήμα, αποφάσισε την τιμωρία του. No Mercy.
Αμάν. Το νου σου...Αν και δεν έκανα κάποιο αδικημα, από τη Νικόλ που ξέρει από γαστρονομια θα δεχτώ τιμωρία.
Δεν ξέρεις τι θα σου κάνει... Μην λες μεγάλες κουβέντες.Αν και δεν έκανα κάποιο αδικημα, από τη Νικόλ που ξέρει από γαστρονομια θα δεχτώ τιμωρία.

Λες να θέλει να με στραποναρει;Δεν ξέρεις τι θα σου κάνει... Μην λες μεγάλες κουβέντες.![]()
τι ειναι η μπατζινα;Πατάτες κολοκύθια αυγά τηγανητά ,χωριάτικη, μπατζινα με καλαμποκαλευρο, ζιρο