Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 861K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (2 μέλη και 27 επισκέπτες)

mister miyagihtos

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2025
Μηνύματα
77
Like
355
Πόντοι
20
Ώρα για μεταμεσονύχτιο τσίμπημα
σκληρος. φαινονται τρου και παλιακα τα σουβλακια. απο που?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

εγω τα τελευταια βραδια παιζω μια προσφορα που εχουν τα κφσ σε κουβα και πατατες.
 

Συνημμένα

  • kfc2.jpg
    kfc2.jpg
    3,2 MB · Εμφανίσεις: 5
  • kfc1.jpg
    kfc1.jpg
    3 MB · Εμφανίσεις: 4

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
691
Like
1.606
Πόντοι
206

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.072
Πόντοι
5.946
ένα πολύ ωραίο δεκατιανό με τρία πυροσκί λουκάνικο..... από Δημοσθενους στην Καλλιθέα για όποιον ξέρει!!!
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.175
Like
9.875
Πόντοι
2.306
Nicole μήπως να αφήσεις το κρεβάτι και να πιάσεις για τα καλά όμως την κουζίνα ? ... άσε το ντιβάνι φτιάξε κάτι στο τηγάνι, Ρούλα άσε το τηγάνι κι οργανώσου στο ντιβάνι..... αφιερωμένο !

 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.175
Like
9.875
Πόντοι
2.306
Σαρδέλα ψητή με πατάτες τηγανιτές, φρέσκι σκόρδο, μαρούλι - ραπανάκι - κάπαρι σαλάτα και προζυμένιο από ξυλόφουρνο, συνοδεία ΑΜΣΤΕΛ με θαλασσινό αλάτι ...! το άλλο με περάζει :2funny:
 

xanthiforever_

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2026
Μηνύματα
118
Like
197
Πόντοι
1
Τελευταία τροποποίηση:

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.175
Like
9.875
Πόντοι
2.306
Καλημέρα Άντζελο, αυτό δεν είναι για Μέρα, για Καλή όρεξη είναι ! Εγώ μετά από 16 ώρες νηστεία ξεκίνησα με leftover μαρουλοσαλάτα από χτ΄ες, 2 καρότα, μια φούχτα (όπου χ φ !!!) αμυγδαλα και κάσιους, 5 βερύκοκα και ενα ΤΟ ΜΑΝΑ με ταχίνι και κανέλα, το μεσημέρι μπρόκολο - fit&slim - αυγά - παξιμάδι θρούμπες. Καλημέρα και ακλή όρεξη σε ΟΛΕΣ !

Nicole μαναμο τι τρώμε σημερα ?

Υ.Γ Πήγα να γράψω με Ελληνικά το Νικόλε και βγήκε ΝΙΨΟΛΕ, ΌΠΟΥ C έγινε Ψ ! :think:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.555
Πόντοι
12.756
Καλημέρα Άντζελο, αυτό δεν είναι για Μέρα, για Καλή όρεξη είναι ! Εγώ μετά από 16 ώρες νηστεία ξεκίνησα με leftover μαρουλοσαλάτα από χτ΄ες, 2 καρότα, μια φούχτα (όπου χ φ !!!) αμυγδαλα και κάσιους, 5 βερύκοκα και ενα ΤΟ ΜΑΝΑ με ταχίνι και κανέλα, το μεσημέρι μπρόκολο - fit&slim - αυγά - παξιμάδι θρούμπες. Καλημέρα και ακλή όρεξη σε ΟΛΕΣ !

Nicole μαναμο τι τρώμε σημερα ?

Υ.Γ Πήγα να γράψω με Ελληνικά το Νικόλε και βγήκε ΝΙΨΟΛΕ, ΌΠΟΥ C έγινε Ψ ! :think:
Ωραίος μαν
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: Y13

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom