ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.710
- Like
- 57.475
- Πόντοι
- 12.756
Ελα μαν τι τσιμπησες σε χασα?Με τι να τα κάνεις έτσι τα βερίκοκα στο χωριό μαν? Με γανοτυρι?
Ελα μαν τι τσιμπησες σε χασα?Με τι να τα κάνεις έτσι τα βερίκοκα στο χωριό μαν? Με γανοτυρι?
Κυθια λεμονο νιτη μαν.Ελα μαν τι τσιμπησες σε χασα?
Τερμα λαικόςΕμείς στο χωριό σκέτα από τα δέντρα τα τρώμε τα βερίκοκα![]()
Σιγά ρε Μαρία Αντουανέτα,σε λίγο θα με στείλεις κ για παντεσπάνιΤερμα λαικός
Ηρεμα μαν,εχει μποφωρ?Σιγά ρε Μαρία Αντουανέτα,σε λίγο θα με στείλεις κ για παντεσπάνι![]()
Οδικώς τυπεΗρεμα μαν,εχει μποφωρ?
ΩραιαΟδικώς τυπε
Καλή απόλαυση!Ωρα για τσιμπημα
Μας γάμησες...Pancakes και φρέντο εσπρέσσο.![]()
Πω ρε πουστηPancakes και φρέντο εσπρέσσο.![]()

....το χιόνι δεν βλέπω από πάνω !Ρόνια (Μέλισσα νο6) με ξηρή Μυζήθρα (Παραμυθιάς) και κιμά από σχάρι. Νερό Ζαγόρι σπάρκλινγκ.
Επειδή είναι χιονισμένα και ανακατεμένα από κάτω με μισό κιλό μυζήθρα....το χιόνι δεν βλέπω από πάνω !
Πω ρε πουστηΡόνια (Μέλισσα νο6) με ξηρή Μυζήθρα (Παραμυθιάς) και κιμά από σχάρι. Νερό Ζαγόρι σπάρκλινγκ.
άψογος