troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
αμα σε εξοβελισει ο αθηναιος εγω δεν θα διαμαρτυρηθωέφτιαξα καφέ με τριμμένη ρυζογκοφρέτα σοκολάτα αντί για σαντιγί
τον ονομάζω "ρυζογκοΦρέντο μέτριο"![]()
αμα σε εξοβελισει ο αθηναιος εγω δεν θα διαμαρτυρηθωέφτιαξα καφέ με τριμμένη ρυζογκοφρέτα σοκολάτα αντί για σαντιγί
τον ονομάζω "ρυζογκοΦρέντο μέτριο"![]()
θείο, δουλεύει 576 ώρες σερίαμα σε εξοβελισει ο αθηναιος εγω δεν θα διαμαρτυρηθω
το νήμα χρειάζεται όλες τις γαστρονομικές φωνέςΞύνεσε στη γκλίτσα του τσοπάνη μωρη γαμιόλα![]()
![]()

δεν θα έχει κουράγιο μετά την 6789η συνεχόμενη βάρδια που τελειώνει την άλλη βδομάδααμα σε εξοβελισει ο αθηναιος εγω δεν θα διαμαρτυρηθω


Kανει ομως και 4879 ολιγολεπτα διαλειματα ενδιαμεσα για να ριξει μια ματια στο σαι.θείο, δουλεύει 576 ώρες σερί
μπορεί να μην το δει
πρέπει να παίρνει και ανάσες...Kανει ομως και 4879 ολιγολεπτα διαλειματα ενδιαμεσα για να ριξει μια ματια στο σαι.
Αναφορά για τη ρυζογκοφρέταέφτιαξα καφέ με τριμμένη ρυζογκοφρέτα σοκολάτα αντί για σαντιγί
τον ονομάζω "ρυζογκοΦρέντο μέτριο"![]()
Μερικοί δε βάζουν μυαλό ότι και να πειςΠαίκτη έχουμε και μία δεοντολογία σαν νήμα.

καλή όρεξη μανΜερικοί δε βάζουν μυαλό ότι και να πεις
τεσπα πάω να τσιμπήσω μοσχαρίσια ελιά με κόκκαλο στο φούρνο.
![]()
Μάνδρα ;Βολτα στην εξοχή και έχουμε και λέμε, παϊδάκια, μπριζόλες, μπιφτέκια, χοντρό, τζολια, σαλάτες πατατες, λουκανικα, σαντζικια, κρασι και συνεχίζουμε.
ΝαιΜάνδρα ;
Δεν το έχω βρει αλλά πιο βιολογικό από τον φυσικό αρακά που τον ανοίγεις και κάνει ΠΛΟΠ ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!Βιολογικος μπαρπα Στάθη. Μαγειρεύεται πιο εύκολα.
Ένα ρόλο;;;Ένα ρολό μπισκότα διπλογεμιστά Παπαδοπούλου , 1 ζαμπονοτυρόπιτα , μιλκο , τώρα φρέντο καπουτσίνο μέτριο![]()