Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (1 μέλη και 40 επισκέπτες)

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395
αν το γαμησες εσυ αυτο εγω θα παω να φάω γαυρο τηγανητό :coffee:

Καταρχην κανεις δεν πιστευει οτι ειναι δικη σου η φωτο .. ειναι παρα πολυ "καθαρή" για το χερι σου :coffee:
:offtopic:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321
Δεκτό και σεβαστον αλλά έχω απορία: Εσείς οι παλαιάς κοπής κωλο-γεροι ( συ ειπας) οταν σπατουλαρετε την περιοχή δε βαριεστε να φτάνετε τρίχες; Δε μπλέκονται ανάμεσα στα δόντια; Δε σας γαργαλανε στη μύτη; Αν έχετε βρει λύση παρακαλώ μοιραστείτε την...
Ντάξει το πολύ πολύ να βρεθούν τίποτα τρίχες στην οδοντόβουρτσα :confused:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
χοιρινές μπριζόλες με πατάτες, στον φούρνο
μάμος αφιλτράριστη
σαλάτα
παγωτό: γιαούρτι με άγρια κεράσια
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656

Συνημμένα

  • Firefox_Screenshot_2025-05-18T08-29-31.161Z.png
    Firefox_Screenshot_2025-05-18T08-29-31.161Z.png
    834,1 KB · Εμφανίσεις: 10

Heavywash

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Φεβ 2025
Μηνύματα
593
Κριτικές
31
Like
6.750
Πόντοι
5.636
Ομελέτα με 4 τυριά. Καφέ φρέντο καπουτσίνο και πάω παραλία να δω κωλαρακια και βυζάκια,το μεσημέρι έχω κλείσει ραντεβού σε ελαιοτριβείο. Άντε γειά!
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911
Ομελέτα με 4 τυριά. Καφέ φρέντο καπουτσίνο και πάω παραλία να δω κωλαρακια και βυζάκια,το μεσημέρι έχω κλείσει ραντεβού σε ελαιοτριβείο. Άντε γειά!
Πόσα αυγά η ομελέτα μαν ?
Ο φρέντο μέτριος ή σκέτος ?
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395
Ομελέτα με 4 τυριά. Καφέ φρέντο καπουτσίνο και πάω παραλία να δω κωλαρακια και βυζάκια,το μεσημέρι έχω κλείσει ραντεβού σε ελαιοτριβείο. Άντε γειά!
Το ελαιοτριβειο φραπεδιαρικο η, μπριζολαδικο;
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom