Σκλαβενίτης!Τα μανιτάρια από που μαν?![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σκλαβενίτης!Τα μανιτάρια από που μαν?![]()
Είμαι πιο κοντά στο παρόν.

Από ποιον μαν?Σκλαβενίτης!
αν το γαμησες εσυ αυτο εγω θα παω να φάω γαυρο τηγανητό
Καταρχην κανεις δεν πιστευει οτι ειναι δικη σου η φωτο .. ειναι παρα πολυ "καθαρή" για το χερι σου![]()

Ντάξει το πολύ πολύ να βρεθούν τίποτα τρίχες στην οδοντόβουρτσαΔεκτό και σεβαστον αλλά έχω απορία: Εσείς οι παλαιάς κοπής κωλο-γεροι ( συ ειπας) οταν σπατουλαρετε την περιοχή δε βαριεστε να φτάνετε τρίχες; Δε μπλέκονται ανάμεσα στα δόντια; Δε σας γαργαλανε στη μύτη; Αν έχετε βρει λύση παρακαλώ μοιραστείτε την...
Τι σαλάτα θείο ?χοιρινές μπριζόλες με πατάτες, στον φούρνο
μάμος αφιλτράριστη
σαλάτα
παγωτό: γιαούρτι με άγρια κεράσια

σε ποιον φουρνο θειο?χοιρινές μπριζόλες με πατάτες, στον φούρνο
μάμος αφιλτράριστη
σαλάτα
παγωτό: γιαούρτι με άγρια κεράσια
μαρούλια, αγγούρια κλπΤι σαλάτα θείο ?![]()
στο σπίτι θείο, ετοιμάζεταισε ποιον φουρνο θειο?
Τα κερασια πολυ αγρια ή τιποτα γιαλαντζομαγκες?χοιρινές μπριζόλες με πατάτες, στον φούρνο
μάμος αφιλτράριστη
σαλάτα
παγωτό: γιαούρτι με άγρια κεράσια
Τα κερασια πολυ αγρια ή τιποτα γιαλαντζομαγκες?
Τυπε με αυτους που περνοδιαβαινουν εδω μεσα το πιθανοτερο ειναι να εννοει αυτοΦίλε λέει άγρια!
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Πόσα αυγά η ομελέτα μαν ?Ομελέτα με 4 τυριά. Καφέ φρέντο καπουτσίνο και πάω παραλία να δω κωλαρακια και βυζάκια,το μεσημέρι έχω κλείσει ραντεβού σε ελαιοτριβείο. Άντε γειά!
ρωτα και ποια παραλια και ποσα κωλαρακια αδερφεΠόσα αυγά η ομελέτα μαν ?
Ο φρέντο μέτριος ή σκέτος ?
τον ασυμμάζευτο είχαν, μεγάλη ταλαιπωρία μέχρι να τα πιάσουνΤα κερασια πολυ αγρια ή τιποτα γιαλαντζομαγκες?
Το ελαιοτριβειο φραπεδιαρικο η, μπριζολαδικο;Ομελέτα με 4 τυριά. Καφέ φρέντο καπουτσίνο και πάω παραλία να δω κωλαρακια και βυζάκια,το μεσημέρι έχω κλείσει ραντεβού σε ελαιοτριβείο. Άντε γειά!
το κανελώνεις?έφτιαξα καφέ με τριμμένη ρυζογκοφρέτα σοκολάτα αντί για σαντιγί
τον ονομάζω "ρυζογκοΦρέντο μέτριο"![]()


όχι η κανέλα πάει μόνο στη μπουγάτσατο κανελώνεις?![]()

Ξύνεσε στη γκλίτσα του τσοπάνη μωρη γαμιόλαέφτιαξα καφέ με τριμμένη ρυζογκοφρέτα σοκολάτα αντί για σαντιγί
τον ονομάζω "ρυζογκοΦρέντο μέτριο"![]()
