You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 851K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.183
- Κριτικές
- 67
- Like
- 116.973
- Πόντοι
- 39.911
Από πού τα μανιτάρια μαν ?Πριν από λίγο ριζότο ωραίο με μανιτάρια.Χειμωνιατικο κάπως αλλά έτσι πριν αρχίσουν οι ζέστες ότι πρέπει ήταν
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Τα μανιτάρια από που μαν?Πριν από λίγο ριζότο ωραίο με μανιτάρια.Χειμωνιατικο κάπως αλλά έτσι πριν αρχίσουν οι ζέστες ότι πρέπει ήταν

troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
με ποση υγρασια να ρωτας ρε ΜΕ ΠΟΣΗ ΥΓΡΑΣΙΑ!!!!Από πού τα μανιτάρια μαν ?
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Τι τσίμπησες/θα τσιμπήσεις μαν?Μαλακες![]()
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Η μαγείρισσα να ξέρει να μαγειρεύει και ας είναι και από σούπερ μάρκετ.
![]()
αν το γαμησες εσυ αυτο εγω θα παω να φάω γαυρο τηγανητό

Καταρχην κανεις δεν πιστευει οτι ειναι δικη σου η φωτο .. ειναι παρα πολυ "καθαρή" για το χερι σου

tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Δική του είναι από το εξοχικο στο Κάλαμο. Στον ίδιο χώρο λίγο πιο εκεί είναι το πλυντηριο, δίπλα στη ντιβανοκασελα.αν το γαμησες εσυ αυτο εγω θα παω να φάω γαυρο τηγανητό
Καταρχην κανεις δεν πιστευει οτι ειναι δικη σου η φωτο .. ειναι παρα πολυ "καθαρή" για το χερι σου![]()
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.289
- Πόντοι
- 12.756
Σουβλάκια μαν ήρθαν καλάμια τυλιχτα,να περνάει η ώρα.Τι τσίμπησες/θα τσιμπήσεις μαν?
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.183
- Κριτικές
- 67
- Like
- 116.973
- Πόντοι
- 39.911
Περιμένω το παιδίΣουβλάκια μαν ήρθαν καλάμια τυλιχτα,να περνάει η ώρα.
Πήρα δύο φορές τηλέφωνο , έχει ξεκινήσει λέει

Κωλομπαραδες μουνόπανα
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.305
- Like
- 117.483
- Πόντοι
- 16.631
κοιλιοδουλεΠεριμένω το παιδί
Πήρα δύο φορές τηλέφωνο , έχει ξεκινήσει λέει
Κωλομπαραδες μουνόπανα

dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.183
- Κριτικές
- 67
- Like
- 116.973
- Πόντοι
- 39.911
Ολίγα πιτόγυρα αδερφέκοιλιοδουλε![]()

tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Σάββατο με Γιουροβίζιον και κυπελλο μαν.Περιμένω το παιδί
Πήρα δύο φορές τηλέφωνο , έχει ξεκινήσει λέει
Κωλομπαραδες μουνόπανα
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.289
- Πόντοι
- 12.756
Μη βριζεις τα παιδιά μαν,και όταν έρχονται να δίνεις κανένα 2 με 3 ευρώ,όχι σαν τον αθηναιο που δίνει 10 λεπτά.Περιμένω το παιδί
Πήρα δύο φορές τηλέφωνο , έχει ξεκινήσει λέει
Κωλομπαραδες μουνόπανα
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.305
- Like
- 117.483
- Πόντοι
- 16.631
σε 20 λεπτα παω για τσιμπουσι μετα μουσικηςΟλίγα πιτόγυρα αδερφέ![]()
υγ δεν θα μπορω να κλεισω ματι το βραδυ παλι απο το φαι

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.289
- Πόντοι
- 12.756
Τρίτη σε έχω προεδρική θέση κανόνισεΣάββατο με Γιουροβίζιον και κυπελλο μαν.
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
Περιμένω το παιδί
Πήρα δύο φορές τηλέφωνο , έχει ξεκινήσει λέει
Κωλομπαραδες μουνόπανα
κοιλιοδουλε![]()
τεμπεληδες ελληνες μανΣάββατο με Γιουροβίζιον και κυπελλο μαν.
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.183
- Κριτικές
- 67
- Like
- 116.973
- Πόντοι
- 39.911
Κάτσε , νομίζω άκουσα κόρνα και κουτί να ανοίγειΜη βριζεις τα παιδιά μαν,και όταν έρχονται να δίνεις κανένα 2 με 3 ευρώ,όχι σαν τον αθηναιο που δίνει 10 λεπτά.

tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Είμαι πιο κοντά στο παρόν.Τρίτη σε έχω προεδρική θέση κανόνισε
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K