tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
Πως και δεν ήταν αυτή η αραιωμένη του νοσοκομείουΠιτογυρα με πορτοκαλάδα ρε μαν, θα μας τρελανεις.
Πως και δεν ήταν αυτή η αραιωμένη του νοσοκομείουΠιτογυρα με πορτοκαλάδα ρε μαν, θα μας τρελανεις.
Πω ρε πουστηΠως και δεν ήταν αυτή η αραιωμένη του νοσοκομείου![]()

Μόνο μετά από κρεμπιεΟλοι οι μεγαλοι Μυστες πορτοκαλαδα πινουν ρε κωλομπαραδες, πχ ο Αλεξ71![]()

Από πού μαν ?πίτσα σπέσιαλ
Λεμονίτα
από τα χεράκια μου μανΑπό πού μαν ?
Aπό την Πάτρα είσαι και θέλεις Λουξ;δυο διπλοπιτογυρα με τυροκαυτερη, πορτοκαλαδα φαντα( δεν ειχε λουξ ο μαλακας)
Το γιαούρτι σε πήλινο μαν ?ψητά λαχανικά
σαγανάκι
πατατοσαλάτα
γιαούρτι πρόβειο με μέλι
νερό
Ναι μαν ΣτάμουΤο γιαούρτι σε πήλινο μαν ?

Πω ρε πούστηΚερδαμε αδερφια![]()

Τυπε να προλάβουμε να πούμε θα τα γανησουν κι αυτά σε λίγο καιρό εδώ είσαι εδώ ειμαιΠω ρε πούστη
Τι παντόφλα είναι αυτή Νικ ?![]()
Προβατίνα με γκρέιπφρουτ.
Θα με τρελάνετε ναπουμε.

Αραιωμενη σε νοσοκομείο...έχει ορρο μέσα;Πως και δεν ήταν αυτή η αραιωμένη του νοσοκομείου![]()
...όχι λεμονάδα;;;;;πίτσα σπέσιαλ
Λεμονίτα
Η βυσιναδα μόνο με βότκα πάει....Η βυσινάδα ταιριάζει καλύτερα.![]()

Και με παγωτό καϊμάκι....όχι λεμονάδα;;;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Η βυσιναδα μόνο με βότκα πάει....
