troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ανω μπρουκλιν η κατω μπρουκλιν?Δυο μπάρμπεκιου μπέργκερ από το μπρουκλιν μαν. Φουλ αμερικανια![]()
ανω μπρουκλιν η κατω μπρουκλιν?Δυο μπάρμπεκιου μπέργκερ από το μπρουκλιν μαν. Φουλ αμερικανια![]()
5 απλά?
2 τριπλά γκούντα - ζαμπόν

Από μέσα από το μπρουκλιν.ανω μπρουκλιν η κατω μπρουκλιν?
Τριπλή γκουντα δε γίνεται σα τσίχλα μπιγκ μπαμπολ?2 τριπλά γκούντα - ζαμπόν![]()
MαπαΚαλό το Μπρούκλιν;
Τριπλή γκουντα δε γίνεται σα τσίχλα μπιγκ μπαμπολ?

![]()
Δεν τα βάζω κολλητά μαν
Παρακολούθα
Ψωμί
Τυρί
Ζαμπόν
Τυρί
Ζαμπόν
Τυρί
Ζαμπόν
Ψωμί ( στην πάνω φέτα μπαίνει και λίγο κρέμα Φιλαδέλφεια )![]()

Η κυρά που καθαρίζει την τοστιέρα μετά δεν έχει την ίδια γνώμη με εσάςΠολύ στεγνό κύριε τύπε.![]()

παίζει να πάει ο Γιάννης υπάρχει ένα σενάριο!!!Καλό το Μπρούκλιν;
Σήμερα δοκίμασα, ψιλό μάπα όντως
Πρόσεχε μην πάθεις τίποτα με τέτοια λιτή διατροφή...δεν θα μπορείς να πάρεις τα πόδια σου από την αδυναμία.όλα για μεσημεριανό!!!!!!!!!!!
Ενώ μισό πακέτο ψωμί για δύο τοστ .δεν παχαίνει,Ε;Τα ντιπάκια είναι που παχαίνουν

Από πού τα πιτογυρα μαν ?δυο διπλοπιτογυρα με τυροκαυτερη, πορτοκαλαδα φαντα( δεν ειχε λουξ ο μαλακας)
απο το πιτογυραδικοΑπό πού τα πιτογυρα μαν ?
Πιτογυρα με πορτοκαλάδα ρε μαν, θα μας τρελανεις.δυο διπλοπιτογυρα με τυροκαυτερη, πορτοκαλαδα φαντα( δεν ειχε λουξ ο μαλακας)