Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.069
- Like
- 12.142
- Πόντοι
- 2.606
Γαμηθηκαμαν σήμερα ,τα φαγαμαν όλα ,τώρα ένα Cardhu να διαλύσει τα λιπη
ΜασουτηΤα κασέρια από πού ?![]()
νερο με το ζορι παει κατωΓαμηθηκαμαν σήμερα ,τα φαγαμαν όλα ,τώρα ένα Cardhu να διαλύσει τα λιπη![]()

απο που το καρντου?Γαμηθηκαμαν σήμερα ,τα φαγαμαν όλα ,τώρα ένα Cardhu να διαλύσει τα λιπη![]()
Τσιμπάω λίγο τσουρέκι τώρα να φύγει η αρνίλανερο με το ζορι παει κατω![]()

Τιρανα θαρρωαπο που το καρντου?
Απο που το Τσουρέκι ;Τσιμπάω λίγο τσουρέκι τώρα να φύγει η αρνίλα![]()

Χειροποίητο ΧΩΡΊΣ διογκωτικάΑπο που το Τσουρέκι ;
Τι Μάρκα ;
Με γεμιση ;
![]()

Μιλάς με γρίφους γεροντα...και για τις ρυζογκοφρέτες συμφωνούμε αλλά δεν το ξέρεις
Τσουρέκι απο που;Τσιμπάω λίγο τσουρέκι τώρα να φύγει η αρνίλα![]()
Φτηνό δηλαδήΑπάντησα από πάνω μαν
Handmade![]()
όλοι μια μέρα θα τις δοξάσετεΜιλάς με γρίφους γεροντα...
μην γραφεις εδω καλυτεραόλοι μια μέρα θα τις δοξάσετε
εδώ είναι η έδρα μουμην γραφεις εδω καλυτερα
Σε τι συσκευασία; Μια του 1.5λτ ή 3 μισολιτρες; Η μήπως 4,5 κουτάκια;Χριστός Ανέστη συνάδελφοι
Λαίλαπα σήμερα
1,5lt zero να φύγει η αρνίλα![]()
Σε βλέπω σύντομα σε ουδέτερο...εδώ είναι η έδρα μου![]()