Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (2 μέλη και 28 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.723
Πόντοι
12.756
αυριο ΠΕΠΠΑ ΣΚΕΤΑ...νηστεια
Ναι με τυράκι Αμφιλοχίας τριμενο.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Θα σκάσω ρε μπούστη :sad2:

Τώρα λέω να τσιμπήσω λίγο αρνάκι κρύο :coffee:
:tooth: :tooth:
Εγώ λίγο μαγειρίτσα με ψωμάκι να σπρώχνω λαιτ
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.679
Κριτικές
32
Like
47.706
Πόντοι
19.321
Χρόνια πολλά.
Το λοιπόν στις 2 το βράδυ τσίμπησα αρνίσια κοιλίτσα με ποδαράκια (για φουλ κολλαγόνο )
Το πρωί νες καφέ, μεσημέρι κοκορέτσι (έτοιμο αλλά δε με πείραξε), σπάλα από θηλυκό αρνί
(ο χασάπης μου είπε ήταν από Σπερχειάδα ) στο φούρνο με λάδι, λεμόνι, σκόρδο, αλάτι, πιπέρι,
ρίγανη και σουμάκ. Συν τζατζίκι από πρόβειο γιαούρτι, σαλάτα και κρασί κόκκινο, στο ενδιάμεσο
τσίμπαγα και κανένα αυγό, για επιδόρπιο γιαούρτι με μέλι.

α και σαλάτες μαρούλι, φρέσκο κρεμυδάκι και άνηθο.
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.840
Πόντοι
39.911
Αρνί ΤΕΛΟΣ :coffee:

FB_IMG_1745173811919.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom