Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Aπο την ΚαρδίτσαΤα λουκάνικα Καρδίτσας από που Πάνο ?
![]()


Απο που το Κίτρινο Τυρί ?Aρνι, πατάτες στο φούρνο, κίτρινο τυρί της τρύπας, πράσινη σαλάτα, μετά σιροπιαστα και παγωτό. Άντε και του χρονου

Οι περίσσοτεροι τρώνε πριν…Και πάνε μετα ΑναστασηΤο μόνο σωστό που έγινε στον κορωνοιο
ανάσταση νωρίς, ποιος ο λόγος να ξενυχτάει ο κόσμος για να γυρίσει από εκκλησία να φάει...
Κτηνωδία.Οι περίσσοτεροι τρώνε πριν…Και πάνε μετα Ανασταση


Eυ γέ που κατάλαβες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ την σωστή λειτουργία της ρυζογκοφρετας.αρνί ψαχνό με πέτσα ΧΩΡΙΣ τα ζελεδιασμένα κομμάτια γιατί δεν μου αρέσουν
μπιφτέκι στα κάρβουνα με λεμόνι και πιτάκια
πατάτες ψητές σε αλουμινόχαρτο και τηγανητές με τριμμένο τυρί
σαλάτες τυροκαυτερές τατζίκια και μλκιες
λουκάνικο πικάντικο από βόρειες χώρες συνοδείας τοπικού (τους) ''τσίπουρου'' κατευθείαν για ύπνο
μπύρες παγωμένες με ρυζογκοφρέτες για πατάκι
για γλυκό προφιτερόλ και παγωτό με καπουτσίνο τετραπλό
Χρόνια Πολλά![]()
Τα ζελεδιασμενα κομματια αρκεί απλά να ζεστάνεις.αρνί ψαχνό με πέτσα ΧΩΡΙΣ τα ζελεδιασμένα κομμάτια γιατί δεν μου αρέσουν
μπιφτέκι στα κάρβουνα με λεμόνι και πιτάκια
πατάτες ψητές σε αλουμινόχαρτο και τηγανητές με τριμμένο τυρί
σαλάτες τυροκαυτερές τατζίκια και μλκιες
λουκάνικο πικάντικο από βόρειες χώρες συνοδείας τοπικού (τους) ''τσίπουρου'' κατευθείαν για ύπνο
μπύρες παγωμένες με ρυζογκοφρέτες για πατάκι
για γλυκό προφιτερόλ και παγωτό με καπουτσίνο τετραπλό
Χρόνια Πολλά![]()
μόνο για σήμερα επειδή είναι χρονιάρα μέραEυ γέ που κατάλαβες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ την σωστή λειτουργία της ρυζογκοφρετας.
τα ζελεδιασμένα εννοώ τα ξύγκια αυτά δε τα τρώωΤα ζελεδιασμενα κομματια αρκεί απλά να ζεστάνεις.
Δεν πιστεύω να είσαι τόσο μπομπος ώστε να μην ζεσταίνεις ξανά το φαγητό.
Eδω συμφωνούμε.τα ζελεδιασμένα εννοώ τα ξύγκια αυτά δε τα τρώω![]()
και για τις ρυζογκοφρέτες συμφωνούμε αλλά δεν το ξέρειςEδω συμφωνούμε.