Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 862K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (1 μέλη και 40 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Σωστά αρκετοί δεν αντέξαμε
Ένα πιάτο μικρό καταναλώθηκε από τις πέντε το απόγευμα…
Καλή Ανάσταση να έχουμε
Θα παθαίνατε καμμία αδενοπαθεια από την κακουχία αν περιμένατε μερικές ωρίτσες ακόμα βρε καρακατακαημενα;;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

1840 μαν?Με τους Εγγλεζους ησουν?:confused::confused::confused::coffee:
:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::thumbsup:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Σωστά αρκετοί δεν αντέξαμε
Ένα πιάτο μικρό καταναλώθηκε από τις πέντε το απόγευμα…
Καλή Ανάσταση να έχουμε
Το μόνο σωστό που έγινε στον κορωνοιο
ανάσταση νωρίς, ποιος ο λόγος να ξενυχτάει ο κόσμος για να γυρίσει από εκκλησία να φάει...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Αγαπητοί μου συνδαιτημονες, μπουρδελιάρηδες, γκουρμεδιάρηδες και καλοφαγάδες.

Αύριο όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στο νήμα μας. Τα γνωστά τρολ θα προσπαθήσουν να μας χαλάσουν την ατμόσφαιρα με ρυζογκοφρέτες, μακαρόνια Μίκυ Μάους, γάλα από φουντούκια, σπαγγετίνες και μαλακίες, αλλά δε θα τα καταφέρουν.
Έχετε δείξει τι μπάλα είστε ικανοί να παίξετε αύριο ,εγώ πιστεύω σε σας και ξέρω ότι θα κρατήσετε τη σημαία του νήματος ψηλά.

Κανείς να μην υποτιμήσει την κοιλιά του πρωταθλητή.

Μερικά tips για τους νεότερους:
1. Το πρωί δεν τρώμε πολύ, καλο είναι να χτυπήσουμε κανένα φρουτάκι για να αδειάσει το έντερο πριν το μεσημέρι.
2. Κάνουμε intro με σαλάτα, τυρί, καμιά σφολιάτα και κανένα μπιρόνι.
3. Στο τραπέζι δεν παρασυρόμαστε απο τα περιφερειακά. Όσο οι θα κυνηγάνε να δοκιμάσουν όλα τα περιφερειακά (μακαρόνια, πατάτες, σαλάτες, πίτες) εμείς κάνουμε focus στο κρέας. Παίζουμε κρέας με κρέας όσο είναι ζεστό. Με τα περιφερειακά θα ασχοληθούμε στο τέλος.
4. Το κρέας το σπρώχνουμε με κανένα σαλατικό. Ψωμιά, πίτες, τηγανιτές πατάτες θα μας φουσκώσουν και θα μας κόψουν τη φόρα.
5. Γλυκά παίζουμε σε όλα για να ανέβει το ζάχαρο.
6. Τα περισσεύματα τα χτυπαμε το βράδυ.

Και όπως θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Αλέφαντος: Ξέρετε ποιοι είστε, μπείτε μέσα και μασήστε.
Ευ γέ!
Εγώ όμως θα ευχηθώ...
ΦΑΤΕ ΣΑΝ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ
ΚΑΙ ΠΙΕΙΤΕ ΣΑΝ ΦΙΔΙΑ(απλώς μην οδηγησετε μετά ει δυνατόν).
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Το μόνο σωστό που έγινε στον κορωνοιο
ανάσταση νωρίς, ποιος ο λόγος να ξενυχτάει ο κόσμος για να γυρίσει από εκκλησία να φάει...
Αισχος...
Το καλύτερο είναι να φας αλλά μετά να ξαναγυρίσεις για να μείνεις ως το τέλος.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
καθόδου vfm η θεία κοινωνία στέκεσαι 10 ώρες δίπλα στα μπαρμπάδια για 1 σφηνάκι κρασί της παρέας και 1 ψωμί σαν διπυρίτη :coffee:
10ωρες;Οι πιο πολλοί μένουν στην εκκλησία από 23:45 ως 00:05
Σφηνάκι και διπυριτης;Για σένα θα παραγγείλουμε κρασί Αυστραλίας και πολυσπορο αρτο βιολογικό .
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Θα παθαίνατε καμμία αδενοπαθεια από την κακουχία αν περιμένατε μερικές ωρίτσες ακόμα βρε καρακατακαημενα;;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::thumbsup:
Είναι σαν το κατουρημα μαν.
Όσο πλησιάζεις στην τουαλέτα, τόσο περισσότερο δεν κρατιέσαι.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Καλή Ανάσταση τύποι!!!
Κάτι μου θύμισε αυτός...
Είναι σαν το κατουρημα μαν.
Όσο πλησιάζεις στην τουαλέτα, τόσο περισσότερο δεν κρατιέσαι.
Αυτό ισχύει για όσους έχουν προστάτη σε μέγεθος χειροβομβίδας...εγώ ακόμα δεν έχω φτάσει εκεί...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
Τουλάχιστον προσφέρουν εναλλακτική μάσα,δεν πουλάνε απλώς βηγκαν φουμαρα .
οι βιγκαν η θα ειναι χτικιαρηδες λαπαδες σαν να βγηκαν μολις απο το σανατοριο και εχουν να γυμναστουν μια δεκαετια η θα ειναι 120 κιλα σαπιοκωλαραδες

οι πρωτοι λες οκ πουτσα μας ..οι σαπιοκωλαραδες βιγκαν ομως πως τα καταφερνουν με βραστα καροτα και πατατες?

σαν τους παπαδες που απο την νηστεια και την προσευχη ολο το χρονο ειναι ολοι 180 κιλα ντουλαπες απο την κατακρατηση υγρων?
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
οι βιγκαν η θα ειναι χτικιαρηδες λαπαδες σαν να βγηκαν μολις απο το σανατοριο και εχουν να γυμναστουν μια δεκαετια η θα ειναι 120 κιλα σαπιοκωλαραδες

οι πρωτοι λες οκ πουτσα μας ..οι σαπιοκωλαραδες βιγκαν ομως πως τα καταφερνουν με βραστα καροτα και πατατες?

σαν τους παπαδες που απο την νηστεια και την προσευχη ολο το χρονο ειναι ολοι 180 κιλα ντουλαπες απο την κατακρατηση υγρων?
Πολλοί άνθρωποι νηστεύουν τρώγοντας μισή κατσαρόλα φασολάδα και μισή βέργα χαλβά την μέρα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom