You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 857K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (2 μέλη και 18 επισκέπτες)
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.374
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.134
- Πόντοι
- 1.406
Σε οικογενειακό τραπέζι αυτά τα καλαμάρια με το μαυροζουμι ρε μαν?Επίσης δεν είναι κάτι που μπορείς να το φας μόνος σου...αυτό θέλει παρέα η οικογενειακό τραπέζι.
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.930
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.061
- Πόντοι
- 5.946
σε νερο με ξυδιΣε αυτό το πουστικο το air-fryer;?;??!;!??
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Θέλει και ένα κεσε ζαζικι (με ανιθο εννοείται) για να τα βουτάς μέσα.Βραδυνό φαγάκι
![]()
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.374
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.134
- Πόντοι
- 1.406
Το ζαζικι τι είναι μαν? Το τζατζίκι στα γαλλικά?Θέλει και ένα κεσε ζαζικι (με ανιθο εννοείται) για να τα βουτάς μέσα.
filos78
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 4.495
- Κριτικές
- 11
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 6.495
Τρώγονται αυτά χωρίς αλάτι;;Βραδυνό φαγάκι
![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.459
- Πόντοι
- 16.235
To μαυροζούμι θα πεταχθεί και τα καλαμαράκια θα έχουν την μορφή σαλατας με μπολικο λαδοξυδο.Σε οικογενειακό τραπέζι αυτά τα καλαμάρια με το μαυροζουμι ρε μαν?
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.459
- Πόντοι
- 16.235
Μια χαρά είναι...έχουν φυσικό αλάτι τα πατατάκια χωρίς να χρειάζεται πρόσθετο.Τρώγονται αυτά χωρίς αλάτι;;![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.459
- Πόντοι
- 16.235
Θα πέσει πάνω σου θειάφι και φωτιά ..περίμενε 26 ώρες ακόμα κοιλιοδουλε.γυροφερνω κατι γαρδουμπακια.....αμα ειχα πεππα θα τα μπουμπουναγα
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Θα προτιμησω να φάω μεταλλαγμένο αρουραίο παρά αυτόΚάποια μέρα όταν γίνει πυρηνικός πόλεμος και η μόνη τροφή στην επιφάνεια της γης θα είναι οι ρυζογκοφρέτες θα με θυμηθείτε όλοι σας![]()
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
ΟΧΙΘέλει και ένα κεσε ζαζικι (με ανιθο εννοείται) για να τα βουτάς μέσα.
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Ωραία η μαλακια σου....Το ζαζικι τι είναι μαν? Το τζατζίκι στα γαλλικά?![]()
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Όχι στο όχι.
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Κάτσε να μπουν και οι άλλοι να γίνει νέο μαδοπούτσιΌχι στο όχι.
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.374
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.134
- Πόντοι
- 1.406
Πετάω κάτι νόστιμα..Ωραία η μαλακια σου....
celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.868
- Πόντοι
- 6.256
Πω ρε πουστη,τι ζημια θα παθαινες.Θα εχανες το κυρος σου απο ενα λαθοςΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΒΑΡΟΥ ΛΑΘΟΥΣ
τα μακαρονια ΔΕΝ ειναι Πεππα αλλα paw patrol![]()

Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.053
- Like
- 12.102
- Πόντοι
- 2.606
Xτες βράδυ γαριδομακαρονάδα καυτερή ,σήμερα νεσκαφε σκετο
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
