You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 852K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.302
- Πόντοι
- 12.756
Aπο πιο Μπρέντ τυπε?Τύποι, παγωτό μαύρη σοκολάτα από μπρεντ φακτορυ. 10/10
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Γεμιστά, τα οριτζιναλ, τα ορφανα.
Εφαγα και φέτα γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
Κόκα ζιρο και τσουρέκι το απόγευμα.
Αναφορά σε όποιον μιλήσει για αναφορά για τα γεμιστά χωρίς κιμά.
Εφαγα και φέτα γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
Κόκα ζιρο και τσουρέκι το απόγευμα.
Αναφορά σε όποιον μιλήσει για αναφορά για τα γεμιστά χωρίς κιμά.
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Φαι δεν εφαγες?Τύποι, παγωτό μαύρη σοκολάτα από μπρεντ φακτορυ. 10/10
Πορνερ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 200
- Κριτικές
- 10
- Like
- 937
- Πόντοι
- 371
Μπα, παγωτάκι μόνοΦαι δεν εφαγες?
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Θα σε παει τσίρλα η μαυρη σοκολατα νηστικόςΜπα, παγωτάκι μόνο

Πορνερ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 200
- Κριτικές
- 10
- Like
- 937
- Πόντοι
- 371
χαχαχα, έχω φάει τύπε.Θα σε παει τσίρλα η μαυρη σοκολατα νηστικός![]()
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Εμ μάνα μου, προφανώς και θα έτρωγες και φέτα, που να σε πιάσει το ψευτογεμιστο που έφαγες.Γεμιστά, τα οριτζιναλ, τα ορφανα.
Εφαγα και φέτα γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
Κόκα ζιρο και τσουρέκι το απόγευμα.
Αναφορά σε όποιον μιλήσει για αναφορά για τα γεμιστά χωρίς κιμά.
Έχεις φάει όχι αναφορά, αλλά ΜΗΝΥΣΗ διότι αποκάλεσες τα γιαλατζι γεμιστά ως ορίτζιναλ.
ΟΡΊΤΖΙΝΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΜΈΣΑ ΤΣΙΤΣΙ.
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Σε πρόλαβα και εφαγες αναφορά απο πριν.Εμ μάνα μου, προφανώς και θα έτρωγες και φέτα, που να σε πιάσει το ψευτογεμιστο που έφαγες.
Έχεις φάει όχι αναφορά, αλλά ΜΗΝΥΣΗ διότι αποκάλεσες τα γιαλατζι γεμιστά ως ορίτζιναλ.
ΟΡΊΤΖΙΝΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΜΈΣΑ ΤΣΙΤΣΙ.
Χα!
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.169
- Πόντοι
- 6.246
Πορτοκαλάδα + ελιές = κουστούμι με παντόφλες. Αναφορά και αφαίρεση 100 πόντωνΨωμί ελιές πορτοκαλάδα φραπέ σκέτο και πολύ νερό!!!!! ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΝΕΡΌ!!!
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.169
- Πόντοι
- 6.246
Αρμέγεις αμύγδαλά ρε μπρο; Και σε είχα για σοβαρό άτομο. Αναφορά για το βίγκαν γάλα. Επειδή έχεις δείξει καλή συμπεριφορά δε θα προχωρήσω σε αφαίρεση πόντων.Γάλα αμυγδάλου , μουστοκούλουρα![]()
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Έρχομαι σαν μάρτυρας υπεράσπισης του @dimigoall .Αρμέγεις αμύγδαλά ρε μπρο; Και σε είχα για σοβαρό άτομο. Αναφορά για το βίγκαν γάλα. Επειδή έχεις δείξει καλή συμπεριφορά δε θα προχωρήσω σε αφαίρεση πόντων.
Του ανθρώπου που σέβεται και εκτιμά τον χαλβά Φαρσάλων.
Μπράβο του είπα σήμερα;
ΜΠΡΑΒΟ
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.676
- Πόντοι
- 8.695
Έλα, έλα, μήπως θες να ξανακάνουμε ψηφοφορία;Εμ μάνα μου, προφανώς και θα έτρωγες και φέτα, που να σε πιάσει το ψευτογεμιστο που έφαγες.
Έχεις φάει όχι αναφορά, αλλά ΜΗΝΥΣΗ διότι αποκάλεσες τα γιαλατζι γεμιστά ως ορίτζιναλ.
ΟΡΊΤΖΙΝΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΜΈΣΑ ΤΣΙΤΣΙ.
Τα ορίτζιναλ και αυθεντικά γεμιστά δεν έχουν κιμά.
Ακόμα να χωνέψετε την ήττα σας ;
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Πορνερ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 200
- Κριτικές
- 10
- Like
- 937
- Πόντοι
- 371
+1Έλα, έλα, μήπως θες να ξανακάνουμε ψηφοφορία;
Τα ορίτζιναλ και αυθεντικά γεμιστά δεν έχουν κιμά.
Ακόμα να χωνέψετε την ήττα σας ;
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Τα μόνα γεμιστά που επιτρέπεται να μην έχουν μέσα κιμά είναι τα γεμιστά Παπαδοπούλου.Έλα, έλα, μήπως θες να ξανακάνουμε ψηφοφορία;
Τα ορίτζιναλ και αυθεντικά γεμιστά δεν έχουν κιμά.
Ακόμα να χωνέψετε την ήττα σας ;
Ληξις.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.294
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.386
- Πόντοι
- 16.235
Ενταξει με την νηστεία.Πένες ακριβες με χειροποίητη σάλτσα με ντομάτα, μανιτάρια και πιπεριές λόγω Μ. Εβδομαδας.
Χωρίς τυρί.
Σχεδόν καθόλου νερό.
Αλλά και ελάχιστο νερό;Συγκινητική η αφοσίωση σου..
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.294
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.386
- Πόντοι
- 16.235
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.294
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.386
- Πόντοι
- 16.235
Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;;;7 ποδια κοτας με μπαρμπεκιου σος
ονιον ρινγκς
1 λιτρο νερο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;Χοιρινό κότσι, μακαρονοσαλάτα πουτανέσκα, κόκα ζίρο για το φούσκωμα![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K

