argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.294
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.386
- Πόντοι
- 16.235
Κυκλοφορείς με Vans και μακιγιάζ στην μαπα ρε;Χεχε, κοντά έπεσες αλλά εγώ είμαι emo.









Κυκλοφορείς με Vans και μακιγιάζ στην μαπα ρε;Χεχε, κοντά έπεσες αλλά εγώ είμαι emo.









Άστα τύπε, πολύ καλά θα ήταν άμα ήμασταν στο 5Γυρίσαμε στο 2005!!!!
Θαύμα!!!



Και ένα μάυρο παντελόνι σκισμέννοΚυκλοφορείς με Vans και μακιγιάζ στην μαπα ρε;![]()

Αναφορά για τα πάντα. Ακόμη και τα μαχαιροπίρουνα είναι λάθος. Τη σημαία της Ιταλίας τη σχημάτισες κατά λάθος με τη χαρτοπετσέτα στη μέση; Αναφορά σε κάθε περίπτωση.Σημερινο γευμα.
3€
150 ευρώ μαζί με τα αεροπορικά Πάνο;Σημερινό Γεύμα..
150 ευρώ..
Αρακά Ακριβό με Λάχανο Σαλάτα..
Τυριά - Κασερια..
Έτσι πρέπει...Φασόλια μαυρομάτικα και μαρουλοσαλάτα. Θα το παίξω σεμνά και ταπεινά γιατί Κυριακή - Δευτέρα προβλέπεται μάχη.
Ελπίζω να μην είναι σκισμένο από πίσω...Άστα τύπε, πολύ καλά θα ήταν άμα ήμασταν στο 5
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και ένα μάυρο παντελόνι σκισμέννο![]()
Η ντομάτα και το κρεμμύδι που είναι; Τσίμπα αναφορά για τις ελλείψεις.Ψωμί ελιές πορτοκαλάδα φραπέ σκέτο και πολύ νερό!!!!! ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΝΕΡΌ!!!
αλλεργία στην ντομάτα...!!Η ντομάτα και το κρεμμύδι που είναι; Τσίμπα αναφορά για τις ελλείψεις.
Δεκτόν αλλά η αναφορά ισχύει για το κρεμμύδι.αλλεργία στην ντομάτα...!!
Οι ντομάτες από πού;Πένες ακριβες με χειροποίητη σάλτσα με ντομάτα, μανιτάρια και πιπεριές λόγω Μ. Εβδομαδας.
Χωρίς τυρί.
Σχεδόν καθόλου νερό.
ποσο ακριβες οι πενες??...το νερο κανει καλο !!!!!!!!!!!!Πένες ακριβες με χειροποίητη σάλτσα με ντομάτα, μανιτάρια και πιπεριές λόγω Μ. Εβδομαδας.
Χωρίς τυρί.
Σχεδόν καθόλου νερό.
Από την ΙεράπετραΟι ντομάτες από πού;
Πανάκριβες!!ποσο ακριβες οι πενες??...το νερο κανει καλο !!!!!!!!!!!!
Από πού οι τσιπούρες μαν ?Χωριάτικη με κάπαρη μέσα κάργα, 2 τσιπούρες στο φούρνο με λαδολέμονο.

Λίγο πιο έξω από την ΚάρπαθοΑπό πού οι τσιπούρες μαν ?![]()
