You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 852K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (2 μέλη και 33 επισκέπτες)
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
κοίτα που γίνει εμφύλιος για δυο μπιφτέκια
Θα γαμηθει γιατι εβγαλε γλωσσα

Και εμεις κατι τετοια δεν τα σηκωνουμε

Θα του καψαλισουμε την κωλοτρυπα με το φλογιστρο , κρεμ-μπρουλε θα του την κανουμε , σου πω εγω μετά αν θα έχει τετοιο αέρα

Με τα φαγητα δεν παιζουμε , ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Θα γαμηθει γιατι εβγαλε γλωσσα
Και εμεις κατι τετοια δεν τα σηκωνουμε
Θα του καψαλισουμε την κωλοτρυπα με το φλογιστρο , κρεμ-μπρουλε θα του την κανουμε , σου πω εγω μετά αν θα έχει τετοιο αέρα
Με τα φαγητα δεν παιζουμε , ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ









cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.329
- Like
- 20.044
- Πόντοι
- 3.556
Μην κάνεις τη πάπια τύπε πες μέρος και ώρα, και φέρε καί τόν μέντορα σού μαζί να τον πηδήξουμε και αυτόν
Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.331
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.643
- Πόντοι
- 3.846
Τα σκορ βαρέων βαρών δεν τα είδες απέναντι...Βλέποντας αγώνα ολυμπιακού- ΑΕΚ : 0-1
Τζοχοί πείτε του σώγαμπρου Αθηναίου44 με τσουκνίδες από τον κήπο πέρα στο γραφείο. Επίσης λεμόνια από εκεί, λάδι εννοείται παραγωγής, μόνο το ψωμί αγοραστό...
Αύριο ανάλογα με τους κυρ Παντελήδες τι θα δώσουν σε Τζαπάν ώρα 12:00 μπας και ρίξω βόμβες σκορ, ειλικρινά αν έπιανα καμμία 500αρα θα χαλούσα 20-30 χιλιάρικα να έφραζα ένα ορεινό χωράφι, φτιάχνοντας και δεξαμενή και να το σπείρω σιτηρά.
Συνημμένα
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Εγω και ο Μεντορας εχουμε μεγάλο πουλίΜην κάνεις τη πάπια τύπε πες μέρος και ώρα, και φέρε καί τόν μέντορα σού μαζί να τον πηδήξουμε και αυτόν
@dimigoall ..

Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
Έχει και ρυζι τυπε?Γιουβαρλάκια![]()
Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.331
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.643
- Πόντοι
- 3.846
Επειδή τα γατιά έφαγαν κροκέτες (με χίλια ζόρια) πάω να αγοράσω μερικές φέτες κίτρινο τυρί να ρίξω και σε δαύτα το βράδυ αλλά και για εμένα, αφού περισσεύουν τζοχοί.
Ε ρε και να κάτσει κανένας δυναμίτης αύριο, θα νιαουρίζουν μέχρι στο Καστελόριζο!
Ε ρε και να κάτσει κανένας δυναμίτης αύριο, θα νιαουρίζουν μέχρι στο Καστελόριζο!
Heavywash
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 593
- Κριτικές
- 31
- Like
- 6.750
- Πόντοι
- 5.636
ΝαιΈχει και ρυζι τυπε?
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Μου φαινεται εχουν.Έχει και ρυζι τυπε?
Παει για προτεινόμενος για παρασημο.
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.329
- Like
- 20.044
- Πόντοι
- 3.556
Μιας και είσαι και νέο μέλος σου έχουν εξηγήσει της συνέπειες της αναφοράς?Γιουβαρλάκια![]()
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Γιουβαρλάκια![]()
Γιουβαρλάκια Σούπα ;
ή
Γιουρβαλάκια με Σάλτσα ;
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.329
- Like
- 20.044
- Πόντοι
- 3.556
Με σούπα θα πει τύπε οπότε άρχισε να ρίχνειςΓιουβαρλάκια Σούπα ;
ή
Γιουρβαλάκια με Σάλτσα ;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Δεν υπάρχουν γιουβαρλάκια σουπα, δεν υπαρχουν γιουβαρλάκια με σσλτσα.Γιουβαρλάκια Σούπα ;
ή
Γιουρβαλάκια με Σάλτσα ;
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
ΟΧΙΓιουβαρλάκια Σούπα ;
ή
Γιουρβαλάκια με Σάλτσα ;
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.329
- Like
- 20.044
- Πόντοι
- 3.556
Αν μιλάμε για σούπα αναφορά αν μιλάμε για σάλτσα πάλι αναφορά γιατί αν είναι σάλτσα έχει κόψειΔεν υπάρχουν γιουβαρλάκια σουπα, δεν υπαρχουν γιουβαρλάκια με σσλτσα.
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
Τουρσιά μην ξεχάσειςΤο προετοιμάζω από τώρα
![]()
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
- ΑΕΚ : 0-1