Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 850K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (2 μέλη και 39 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
κοίτα που γίνει εμφύλιος για δυο μπιφτέκια

Θα γαμηθει γιατι εβγαλε γλωσσα :coffee:
Και εμεις κατι τετοια δεν τα σηκωνουμε :coffee:

Θα του καψαλισουμε την κωλοτρυπα με το φλογιστρο , κρεμ-μπρουλε θα του την κανουμε , σου πω εγω μετά αν θα έχει τετοιο αέρα :coffee:

Με τα φαγητα δεν παιζουμε , ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Θα γαμηθει γιατι εβγαλε γλωσσα :coffee:
Και εμεις κατι τετοια δεν τα σηκωνουμε :coffee:

Θα του καψαλισουμε την κωλοτρυπα με το φλογιστρο , κρεμ-μπρουλε θα του την κανουμε , σου πω εγω μετά αν θα έχει τετοιο αέρα :coffee:

Με τα φαγητα δεν παιζουμε , ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΛΕΜΕ
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.330
Κριτικές
11
Like
19.642
Πόντοι
3.846
Βλέποντας αγώνα ολυμπιακού:sopase: - ΑΕΚ : 0-1
Τα σκορ βαρέων βαρών δεν τα είδες απέναντι...
Τζοχοί πείτε του σώγαμπρου Αθηναίου44 με τσουκνίδες από τον κήπο πέρα στο γραφείο. Επίσης λεμόνια από εκεί, λάδι εννοείται παραγωγής, μόνο το ψωμί αγοραστό...
Αύριο ανάλογα με τους κυρ Παντελήδες τι θα δώσουν σε Τζαπάν ώρα 12:00 μπας και ρίξω βόμβες σκορ, ειλικρινά αν έπιανα καμμία 500αρα θα χαλούσα 20-30 χιλιάρικα να έφραζα ένα ορεινό χωράφι, φτιάχνοντας και δεξαμενή και να το σπείρω σιτηρά.
 

Συνημμένα

  • IMG_20250225_132541.jpg
    IMG_20250225_132541.jpg
    3,1 MB · Εμφανίσεις: 18
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.330
Κριτικές
11
Like
19.642
Πόντοι
3.846
Επειδή τα γατιά έφαγαν κροκέτες (με χίλια ζόρια) πάω να αγοράσω μερικές φέτες κίτρινο τυρί να ρίξω και σε δαύτα το βράδυ αλλά και για εμένα, αφού περισσεύουν τζοχοί.
Ε ρε και να κάτσει κανένας δυναμίτης αύριο, θα νιαουρίζουν μέχρι στο Καστελόριζο!
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.328
Like
20.039
Πόντοι
3.556
Δεν υπάρχουν γιουβαρλάκια σουπα, δεν υπαρχουν γιουβαρλάκια με σσλτσα.
Αν μιλάμε για σούπα αναφορά αν μιλάμε για σάλτσα πάλι αναφορά γιατί αν είναι σάλτσα έχει κόψει
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom