tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.375
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.138
- Πόντοι
- 1.406
Ξέροχυνω με κρυο λίπος αρνιου την επόμενη μέρα τίγκα στο αλατοπίπεροΑρνι κρυο παλια στο τεξας που δεν ειχαν κρεας παρα μονο 2 φορες το χρονο που σφαζανε καμια προβατινα. Το χτεσινο αρνι το πετας η το δινεις στα σκυλια γατια



