Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 865K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (2 μέλη και 24 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.846
Πόντοι
39.911
Βάλε και πεππα Αθηναίου :tooth::tooth:
@athinaios44
Έλα μλκ φτιάχνω μακαρόνια :tooth:

1740135794309.gif
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.229
Κριτικές
21
Like
5.971
Πόντοι
1.346
Όλη η χώρα κάτι ανθυγιεινό θα φάει,κι εσύ πας στο υγιεινό τέτοια μέρα;Αισχος!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ξέρεις να ζε

Όλη η χώρα κάτι ανθυγιεινό θα φάει,κι εσύ πας στο υγιεινό τέτοια μέρα;Αισχος!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ξέρεις να ζεις...:confused:
ξεχασα να επισημανω πως ο κεφτες εκανε πρωτα μια βουτια στο ταπερ με τον ταραμα
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.229
Κριτικές
21
Like
5.971
Πόντοι
1.346
Μεσημεριανό...

Μακαρόνια με Κιμά - Νούμερο 10 / Μέλισσα.

Σαλάτα Μαρούλι

Κόκα Κόλα

Ψωμί - Μετσοβίτικο / Ακριβό.
και τι μας το λες πως ειναι ακριβο το τυρι,φτωχοι ειμαστε και θα ζηλεψουμε;Καρφι για αναφορα
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
και τι μας το λες πως ειναι ακριβο το τυρι,φτωχοι ειμαστε και θα ζηλεψουμε;Καρφι για αναφορα
Το ψωμί ειπα ακριβό.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Γεμιστά (χωρίς κιμά)
Πράσινη σαλάτα
χτύπησα και μια γραβιέρα σαγανάκι
Αυθεντικά = Με Κιμά.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Το ψωμί ειπα ακριβό.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Αυθεντικά = Με Κιμά.
Με κιμά είναι για να τρώγονται από φανατικους κρεατολαγνους που προφανώς στερήθηκαν πολλά ως παιδιά και τρώνε κρέας ακόμα και βουτώντας το στον καφε....τα γεμιστά που τρώγονται Τετάρτες και Παρασκευές τι είναι;Ιμιτασιον;;;???;??;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom