cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.066
- Πόντοι
- 3.556
Αφού τη ζουπας τη κέτσαπ γιατί κανείς τον δύσκολοΌχι ρε σκέτα .
Βούτυρο μόνο και χούφτες τυρί
Αφού τη ζουπας τη κέτσαπ γιατί κανείς τον δύσκολοΌχι ρε σκέτα .
Βούτυρο μόνο και χούφτες τυρί
Μισκο νο6 πάνταΒάλε στρώση από πάνω να μη φαίνονται τα μακαρόνια,τι μακαρόνια μαν?

Πες τα μανΜην κατουράς εδώ ρε κωλομπαρά
Τσιμπάμε
Όλη η χώρα κάτι ανθυγιεινό θα φάει,κι εσύ πας στο υγιεινό τέτοια μέρα;Αισχος!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξέρεις να ζε
ξεχασα να επισημανω πως ο κεφτες εκανε πρωτα μια βουτια στο ταπερ με τον ταραμαΌλη η χώρα κάτι ανθυγιεινό θα φάει,κι εσύ πας στο υγιεινό τέτοια μέρα;Αισχος!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξέρεις να ζεις...![]()
Είχε πρηστεί η κύστη μουΜην κατουράς εδώ ρε κωλομπαρά
Τσιμπάμε
Tωρα το έσωσες....ξεχασα να επισημανω πως ο κεφτες εκανε πρωτα μια βουτια στο ταπερ με τον ταραμα





!!Προστάτης;;;Είχε πρηστεί η κύστη μου![]()
ρε μηπως δεν ξερεις απο εκλεκτη γαστρονομια;Tωρα το έσωσες....!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Προστάτης;;;![]()
Μετά την τσικνοπέμπτη.... Εκκαθάριση με γίγαντες...Γιγαντες γιαχνι!!!!!!!!!!!
και τι μας το λες πως ειναι ακριβο το τυρι,φτωχοι ειμαστε και θα ζηλεψουμε;Καρφι για αναφοραΜεσημεριανό...
Μακαρόνια με Κιμά - Νούμερο 10 / Μέλισσα.
Σαλάτα Μαρούλι
Κόκα Κόλα
Ψωμί - Μετσοβίτικο / Ακριβό.
Θα με στεγνώσεις από το ξερατο ....ρε μηπως δεν ξερεις απο εκλεκτη γαστρονομια;
Το ψωμί ειπα ακριβό.και τι μας το λες πως ειναι ακριβο το τυρι,φτωχοι ειμαστε και θα ζηλεψουμε;Καρφι για αναφορα
Αυθεντικά = Με Κιμά.Γεμιστά (χωρίς κιμά)
Πράσινη σαλάτα
χτύπησα και μια γραβιέρα σαγανάκι
Με κιμά είναι για να τρώγονται από φανατικους κρεατολαγνους που προφανώς στερήθηκαν πολλά ως παιδιά και τρώνε κρέας ακόμα και βουτώντας το στον καφε....τα γεμιστά που τρώγονται Τετάρτες και Παρασκευές τι είναι;Ιμιτασιον;;;???;??;Το ψωμί ειπα ακριβό.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυθεντικά = Με Κιμά.