Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 20.124
- Like
- 26.376
- Πόντοι
- 6.256
για καμια polo γκρι η μπλε τον κοβω τον κοουτς

για καμια polo γκρι η μπλε τον κοβω τον κοουτς

Τα γιουβαρλάκια έχουν σάλτσα δεν είναι σούπα τσίμπα αναφοράOυτε στα σκυλιά δεν τα σερβίρουμε ετσι όπως τα τρώτε εσεις εκει "χάμω"...είστε τραγικοί .
Τα γιουβαρλάκια έχουν σάλτσα δεν είναι σούπα τσίμπα αναφορά
..ιδού η σάλτσα .Τα γιουβαρλάκια έχουνε σάλτσα.
Δεν είναι Σούπα.
..ιδού η σάλτσα.Πες τα μανΤα γιουβαρλάκια γίνονται αυγολέμονο και σούπα με καρότο και πατάτα κομμένα καρέ.
Με σάλτσα φτιάξε κοκκινιστούς κεφτέδες και φατους με μακαρόνι
Που μεγαλώσατε ρε στο ελμπασαν?
Πόσα κομμάτια μαν ?Η ωρα για γλυκό μιλφειγ από Αναστασία ηλιουπολη γαμαει

2 κομμάτια. Φοβερό είναι.Πόσα κομμάτια μαν ?![]()
Αυτή η Αναστασία είναι η γνωστή Αναστασία πού έχει και νήμα εδώ; Τρομερή ιδέα γαμας και μετά σε κερνάει και μιλφειγ,γουστάρω!!!Πόσα κομμάτια μαν ?![]()
2 μεγαλαΠόσα κομμάτια μαν ?![]()
ΚαργαΝιαμου, το βράδυ λέω να φτιάξω μπαγκέτα με ταραμά, αβοκαντο, ντομάτα, μοτσαρελα. Θα με παει αίμα?
Μέχρι να το γκουγκλάρω δεν ήξερα ότι υπήρχε.Υπάρχει και το πιάτο γιουβαρλάκια με κόκκινη σάλτσα που μπορεί να συνοδεύεται με τηγανιτές πατάτες.
Μην ασχολείσαι τύπε είναι μπλεγμένοςΜέχρι να το γκουγκλάρω δεν ήξερα ότι υπήρχε.
Μάλλον απλά οι μανάδες μας έφτιαχναν κεφτεδάκια/σουζτουκάκια κοκκινιστά που ΚΑΙ γαμάνε ΚΑΙ πάνε με τηγανιτές πατάτες.
Ρε αθεόφοβε @argyrotoxos , το ξέρεις ότι σε συμπαθώ, αλλά ρε αδερφε, αυγολέμονο με πατάτες τηγανιτές;;;;;;;
Τι σου συνέβη, μίλησε μας...
Δεν είναι σκέτο το αυγολέμονο...είναι μίζερο και καταθλιπτικό το γιουβαρλάκι με το ζουμί του χωρίς μπόλικο αυγολέμονο.Μέχρι να το γκουγκλάρω δεν ήξερα ότι υπήρχε.
Μάλλον απλά οι μανάδες μας έφτιαχναν κεφτεδάκια/σουζτουκάκια κοκκινιστά που ΚΑΙ γαμάνε ΚΑΙ πάνε με τηγανιτές πατάτες.
Ρε αθεόφοβε @argyrotoxos , το ξέρεις ότι σε συμπαθώ, αλλά ρε αδερφε, αυγολέμονο με πατάτες τηγανιτές;;;;;;;
Τι σου συνέβη, μίλησε μας...
Και στην Αθήνα όταν λέμε μία μπουγάτσα ο μάστορας ξέρει ότι η μπουγάτσα είναι μία, και δεν μας κάνει τη μαλακισμενη ερώτηση με τυρί? Με κιμά? Με κρέμα?Δεν είναι σκέτο το αυγολέμονο...είναι μίζερο και καταθλιπτικό το γιουβαρλάκι με το ζουμί του χωρίς μπόλικο αυγολέμονο.
Γευστικά είμαστε χωριστά κράτη...