Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 17 άτομα (1 μέλη και 16 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
δειτε παιδια θα σας σωσω παλι εγω...

λοιπον
αυτα τα γιουβαρλακια δεν ειναι σουπα
%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AC-4.jpg


αυτα τα γιουβαρλακια ομως ειναι σουπα
84f99334-5e4e-4122-ae2b-0626a3aefead.jpg


επισης να πω και αυτο πιστευω οτι θα επρεπε να με πληρωνει το σαιτ για να γραφω :coffee:

Αν ειναι να πληρωνει το σαιτ εσενα για να γραφεις ... εμάς πρεπει να μας πληρωνει και μόνο που κανουμε λογκ-ιν :coffee::coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ταλιατέλες καρμπονάρα με extra ++ μπέικον , μανιτάρια , τυριά , δύο πιάτα :coffee:

Λαίλαπα :coffee:

τσιμπησες αναφορουλα... την καρμπονάρα δεν την κανουν με ταλιατελες ...
Δεν θελω να μπω σε περισσοτερες λεπτομέριες για την καρμπονάρα γιατι κάτι μου λέει οτι θα πρεπει να στειλει μαιλ στον Αντισθενη να σε μπανάρει εφ ορου ζωής :coffee::coffee:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.061
Πόντοι
3.556
Μιλάμε σοβαρά ??? το αν θα λέγονται σούπα τα γιουβαρλάκια σας χάλασε.
Το ότι ΔΕΝ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΗΤΈ Σ ΠΑΤΆΤΕΣ ας μη το σχολιάσουμε...
Γιατί έχουν ρύζι, αλεύρι, αυγολέμονο και είναι ήδη βαρύ φαΐ συν τις παπάρες που θα βουτάς.
Άμα βάλεις και τηγανητές πατάτες (άλλος ένας υδατάνθρακας) συν το λάδι που θα έχουν
από το τηγάνι :headbang::headbang::headbang: και άντε να φας και ένα γλυκάκι, πόσες πάνε οι θερμίδες ???
Τέσπα γράψτε και φάτε ότι θέλετε ....
Τσιμπα αναφορά και από εμένα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.302
Κριτικές
67
Like
117.762
Πόντοι
39.911
τσιμπησες αναφορουλα... την καρμπονάρα δεν την κανουν με ταλιατελες ...
Δεν θελω να μπω σε περισσοτερες λεπτομέριες για την καρμπονάρα γιατι κάτι μου λέει οτι θα πρεπει να στειλει μαιλ στον Αντισθενη να σε μπανάρει εφ ορου ζωής :coffee::coffee:
Το γνωρίζουμε τύπε ότι η αυθεντική καρμπονάρα γίνεται με σπαγγέτι καί αυγό :coffee:

Δεν κατεβήκαμε από τα κράβαρα :coffee:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.061
Πόντοι
3.556

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Μιλάμε σοβαρά ??? το αν θα λέγονται σούπα τα γιουβαρλάκια σας χάλασε.
Το ότι ΔΕΝ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΗΤΈ Σ ΠΑΤΆΤΕΣ ας μη το σχολιάσουμε...
Γιατί έχουν ρύζι, αλεύρι, αυγολέμονο και είναι ήδη βαρύ φαΐ συν τις παπάρες που θα βουτάς.
Άμα βάλεις και τηγανητές πατάτες (άλλος ένας υδατάνθρακας) συν το λάδι που θα έχουν
από το τηγάνι
:headbang::headbang::headbang: και άντε να φας και ένα γλυκάκι, πόσες πάνε οι θερμίδες ???
Τέσπα γράψτε και φάτε ότι θέλετε ....
:2funny::2funny::2funny::2funny:
μόνο το τελευταίο ήταν αρκετό νομίζω...:coffee::coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Το γνωρίζουμε τύπε ότι η αυθεντική καρμπονάρα γίνεται με σπαγγέτι καί αυγό :coffee:

Δεν κατεβήκαμε από τα κράβαρα :coffee:
και αλλη μία αναφορά γιατι έχεις βγάλει πολυ γλώσσα :coffee::coffee:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.302
Κριτικές
67
Like
117.762
Πόντοι
39.911
Oυτε στα σκυλιά δεν τα σερβίρουμε ετσι όπως τα τρώτε εσεις εκει "χάμω"...είστε τραγικοί .
Αργυροτέτοιε μου , με πονάει η μέση φτιάχνω ένα σάντουιτς , τι αλοιφή να βάλω ? :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
Μιλάμε σοβαρά ??? το αν θα λέγονται σούπα τα γιουβαρλάκια σας χάλασε.
Το ότι ΔΕΝ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΗΤΈ Σ ΠΑΤΆΤΕΣ ας μη το σχολιάσουμε...
Γιατί έχουν ρύζι, αλεύρι, αυγολέμονο και είναι ήδη βαρύ φαΐ συν τις παπάρες που θα βουτάς.
Άμα βάλεις και τηγανητές πατάτες (άλλος ένας υδατάνθρακας) συν το λάδι που θα έχουν
από το τηγάνι :headbang::headbang::headbang: και άντε να φας και ένα γλυκάκι, πόσες πάνε οι θερμίδες ???
Τέσπα γράψτε και φάτε ότι θέλετε ....
Ρε χαμωγκιουμια...από την στιγμή που το υπόλοιπο ΔΕΝ εχει πατατες ,τι πειράζει η τηγανητή πατάτα από δίπλα;
Ενώ η ψαρόσουπα και η κρεατοσουπα που εχουν ήδη πατάτα μέσα φυσικά και δεν χρειάζονται τηγανητές πατάτες ...σας τα εκανα ταληρακια...αν δεν το πιάσατε ούτε έτσι...επτωχεύσατε το πνευματι.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
Αργυροτέτοιε μου , με πονάει η μέση φτιάχνω ένα σάντουιτς , τι αλοιφή να βάλω ? :coffee:
Χωρίς να ξέρω τα άλλα συστατικά ,ο,τιδηποτε έχει μαγιονέζα.
Το υπόλοιπο βάλτο στην μέση και στείλε διεύθυνση να σου στείλω μια θερμοφορα και μια μασεζ με σέξυ στολή.
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
Αν ειναι να πληρωνει το σαιτ εσενα για να γραφεις ... εμάς πρεπει να μας πληρωνει και μόνο που κανουμε λογκ-ιν :coffee::coffee:
οποιος ζηταει λαβαινει κι οποιος ψαχνει βρισκει κατα ματθαιον κατι κλπ κλπ :priest:

οπου και να κλικαρεις στο σαιτ σκανε ποπ απ διαφημισεις παιδια λεφτα υπαρχουν βγαλτε τις λουι βιτον βαλιτσες να τις γεμισουμε χαρτι :happy:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
οποιος ζηταει λαβαινει κι οποιος ψαχνει βρισκει κατα ματθαιον κατι κλπ κλπ :priest:

οπου και να κλικαρεις στο σαιτ σκανε ποπ απ διαφημισεις παιδια λεφτα υπαρχουν βγαλτε τις λουι βιτον βαλιτσες να τις γεμισουμε χαρτι :happy:

βουιτον έχουν οι γυφτοι ...
Ειμαστε σε άλλες μαρκες :coffee:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom