You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 857K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
δειτε παιδια θα σας σωσω παλι εγω...
λοιπον
αυτα τα γιουβαρλακια δεν ειναι σουπα
![]()
αυτα τα γιουβαρλακια ομως ειναι σουπα
![]()
επισης να πω και αυτο πιστευω οτι θα επρεπε να με πληρωνει το σαιτ για να γραφω![]()
Αν ειναι να πληρωνει το σαιτ εσενα για να γραφεις ... εμάς πρεπει να μας πληρωνει και μόνο που κανουμε λογκ-ιν


Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Ταλιατέλες καρμπονάρα με extra ++ μπέικον , μανιτάρια , τυριά , δύο πιάτα
Λαίλαπα![]()
τσιμπησες αναφορουλα... την καρμπονάρα δεν την κανουν με ταλιατελες ...
Δεν θελω να μπω σε περισσοτερες λεπτομέριες για την καρμπονάρα γιατι κάτι μου λέει οτι θα πρεπει να στειλει μαιλ στον Αντισθενη να σε μπανάρει εφ ορου ζωής


cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.061
- Πόντοι
- 3.556
Τσιμπα αναφορά και από εμέναΜιλάμε σοβαρά ??? το αν θα λέγονται σούπα τα γιουβαρλάκια σας χάλασε.
Το ότι ΔΕΝ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΗΤΈ Σ ΠΑΤΆΤΕΣ ας μη το σχολιάσουμε...
Γιατί έχουν ρύζι, αλεύρι, αυγολέμονο και είναι ήδη βαρύ φαΐ συν τις παπάρες που θα βουτάς.
Άμα βάλεις και τηγανητές πατάτες (άλλος ένας υδατάνθρακας) συν το λάδι που θα έχουν
από το τηγάνικαι άντε να φας και ένα γλυκάκι, πόσες πάνε οι θερμίδες ???
Τέσπα γράψτε και φάτε ότι θέλετε ....
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.313
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.813
- Πόντοι
- 39.911
Το γνωρίζουμε τύπε ότι η αυθεντική καρμπονάρα γίνεται με σπαγγέτι καί αυγότσιμπησες αναφορουλα... την καρμπονάρα δεν την κανουν με ταλιατελες ...
Δεν θελω να μπω σε περισσοτερες λεπτομέριες για την καρμπονάρα γιατι κάτι μου λέει οτι θα πρεπει να στειλει μαιλ στον Αντισθενη να σε μπανάρει εφ ορου ζωής![]()
Δεν κατεβήκαμε από τα κράβαρα

cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.061
- Πόντοι
- 3.556
Τότε γιατί την έφαγες πάρε αναφοράΤο γνωρίζουμε τύπε ότι η αυθεντική καρμπονάρα γίνεται με σπαγγέτι καί αυγό
Δεν κατεβήκαμε από τα κράβαρα![]()
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
Μιλάμε σοβαρά ??? το αν θα λέγονται σούπα τα γιουβαρλάκια σας χάλασε.
Το ότι ΔΕΝ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΗΤΈ Σ ΠΑΤΆΤΕΣ ας μη το σχολιάσουμε...
Γιατί έχουν ρύζι, αλεύρι, αυγολέμονο και είναι ήδη βαρύ φαΐ συν τις παπάρες που θα βουτάς.
Άμα βάλεις και τηγανητές πατάτες (άλλος ένας υδατάνθρακας) συν το λάδι που θα έχουν
από το τηγάνικαι άντε να φας και ένα γλυκάκι, πόσες πάνε οι θερμίδες ???
Τέσπα γράψτε και φάτε ότι θέλετε ....




μόνο το τελευταίο ήταν αρκετό νομίζω...


Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
και αλλη μία αναφορά γιατι έχεις βγάλει πολυ γλώσσαΤο γνωρίζουμε τύπε ότι η αυθεντική καρμπονάρα γίνεται με σπαγγέτι καί αυγό
Δεν κατεβήκαμε από τα κράβαρα![]()


Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
την καλησπέρα μας στα εξωτικά κράβαραΤο γνωρίζουμε τύπε ότι η αυθεντική καρμπονάρα γίνεται με σπαγγέτι καί αυγό
Δεν κατεβήκαμε από τα κράβαρα![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Oυτε στα σκυλιά δεν τα σερβίρουμε ετσι όπως τα τρώτε εσεις εκει "χάμω"...είστε τραγικοί .Τα γιουβαρλάκια εχουνε ζουμι
Δεν είναι σούπα.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Ανησυχώ...γιατί έτσι λιτοδιαιτος σημερις;Cheerios honey με γάλα
Κουλουράκια πορτοκαλιού
Σε λίγο cappuccino![]()
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.313
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.813
- Πόντοι
- 39.911
Αργυροτέτοιε μου ,Oυτε στα σκυλιά δεν τα σερβίρουμε ετσι όπως τα τρώτε εσεις εκει "χάμω"...είστε τραγικοί .

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Ρε χαμωγκιουμια...από την στιγμή που το υπόλοιπο ΔΕΝ εχει πατατες ,τι πειράζει η τηγανητή πατάτα από δίπλα;Μιλάμε σοβαρά ??? το αν θα λέγονται σούπα τα γιουβαρλάκια σας χάλασε.
Το ότι ΔΕΝ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΓΑΝΗΤΈ Σ ΠΑΤΆΤΕΣ ας μη το σχολιάσουμε...
Γιατί έχουν ρύζι, αλεύρι, αυγολέμονο και είναι ήδη βαρύ φαΐ συν τις παπάρες που θα βουτάς.
Άμα βάλεις και τηγανητές πατάτες (άλλος ένας υδατάνθρακας) συν το λάδι που θα έχουν
από το τηγάνικαι άντε να φας και ένα γλυκάκι, πόσες πάνε οι θερμίδες ???
Τέσπα γράψτε και φάτε ότι θέλετε ....
Ενώ η ψαρόσουπα και η κρεατοσουπα που εχουν ήδη πατάτα μέσα φυσικά και δεν χρειάζονται τηγανητές πατάτες ...σας τα εκανα ταληρακια...αν δεν το πιάσατε ούτε έτσι...επτωχεύσατε το πνευματι.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Χωρίς να ξέρω τα άλλα συστατικά ,ο,τιδηποτε έχει μαγιονέζα.Αργυροτέτοιε μου ,με πονάει η μέσηφτιάχνω ένα σάντουιτς , τι αλοιφή να βάλω ?![]()
Το υπόλοιπο βάλτο στην μέση και στείλε διεύθυνση να σου στείλω μια θερμοφορα και μια μασεζ με σέξυ στολή.
Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 20.124
- Like
- 26.376
- Πόντοι
- 6.256
οποιος ζηταει λαβαινει κι οποιος ψαχνει βρισκει κατα ματθαιον κατι κλπ κλπΑν ειναι να πληρωνει το σαιτ εσενα για να γραφεις ... εμάς πρεπει να μας πληρωνει και μόνο που κανουμε λογκ-ιν![]()

οπου και να κλικαρεις στο σαιτ σκανε ποπ απ διαφημισεις παιδια λεφτα υπαρχουν βγαλτε τις λουι βιτον βαλιτσες να τις γεμισουμε χαρτι

Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
οποιος ζηταει λαβαινει κι οποιος ψαχνει βρισκει κατα ματθαιον κατι κλπ κλπ
οπου και να κλικαρεις στο σαιτ σκανε ποπ απ διαφημισεις παιδια λεφτα υπαρχουν βγαλτε τις λουι βιτον βαλιτσες να τις γεμισουμε χαρτι![]()
βουιτον έχουν οι γυφτοι ...
Ειμαστε σε άλλες μαρκες

Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 20.124
- Like
- 26.376
- Πόντοι
- 6.256
και οι ποδοσφαιριστεςβουιτον έχουν οι γυφτοι ...
Ειμαστε σε άλλες μαρκες![]()
αλλα παιζει να ειναι γυφτοι ποδοσφαιριστες
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
και οι ποδοσφαιριστες
αλλα παιζει να ειναι γυφτοι ποδοσφαιριστες
Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 20.124
- Like
- 26.376
- Πόντοι
- 6.256
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
