argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.335
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.434
- Πόντοι
- 16.235
Η πολλή ανάλυση οδηγεί στην αποσύνθεση...Που εισαι. Ιζμιρ είναι Σμυρνη. Κιοφτε οι Τουρκοι λενε οτιδηποτε με κιμα (κεφτεδάκια, μπιφτεκια) αυτο ειναι τα σουτζουκάκια τα Σμυρνεικα οπως τα φτιάχνουν κειθε. Αν ποτε και στα σερβίρουν με ζουμι και οχι με την παχυρευστη σαλτσα πες οτι εφαγες Σουτζουκακοσουπα.

