argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.313
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.411
- Πόντοι
- 16.235
Σε υπερκαταστημα όλα σε ένα πήγε ο άνθρωπας...όχι σε ένα συμβατικό μαγαζί.Τσακο μία
Ψάρι απο μανάβη ;
![]()
Σε υπερκαταστημα όλα σε ένα πήγε ο άνθρωπας...όχι σε ένα συμβατικό μαγαζί.Τσακο μία
Ψάρι απο μανάβη ;
![]()
ΟΧΙΜεσημεριανό απο κυρία Μαρία..
Πρώτος όροφος.. 65 ετων..
Φασολάκια Αυθεντικά με την καλύτερη γεύση : Τσαουλιά..
Σπανακόρυζο..
Ψωμί Μετσοβίτικο - Ακριβό απο Βενέτη.
Φέτα που μύριζε ποδαρίλα.Κόκα Κόλα..
Γλυκό.. κουλουράκια βανίλια με Νουτέλα.
Αυθεντική πραλίνα φουντουκιού.
Τσακο μία
Ψάρι απο μανάβη ;
![]()
Σε ένα αχουρι παλιά αποθήκη του Πειραιά θα μας πάνε τύπε οι τσιπιδεςποιος θα παίξει μουσική; θα έχει κρητικά;
φέραν κανένα χοχλιό οι συγγενείς από κάτω; Γαμοπίλαφο θα παίξει;
περιμένουμε ανταπόκριση για τα φαγιά.
Είσαι καλεσμένος από το σοϊ της νύφης ή του γαμπρού?Σήμερα θα φάω καλά είμαι μέσα στους εξήντα του γάμου![]()

τουλάχιστον 65...πάει χαλάσανε και οι γαλαζοαίματοι....
και τυριά και κασέρια - αναφορά μέχρι να μάθεις ελληνικά μεταξεταστέος το Σεπτέμβρη. Τηγανιτές πατάτες και σούπα γιουβαρλάκια ,ούτε 6χρονο
Μανάβης είναι αυτός που πουλάει φρούτα και λαχανικά. Τι ψαρομανάβης ρε γαβ γαβ; Δηλαδή ο χασάπης τι είναι, κρεατομανάβης;
Αν ο πρώτος όροφος είναι 65 ετών, τι ηλικία έχει το ισόγειο;

Οι μανάβηδες πουλάνε και ψάρια!πάει χαλάσανε και οι γαλαζοαίματοι....
και τυριά και κασέρια - αναφορά μέχρι να μάθεις ελληνικά μεταξεταστέος το Σεπτέμβρη. Τηγανιτές πατάτες και σούπα γιουβαρλάκια ,ούτε 6χρονο
Μανάβης είναι αυτός που πουλάει φρούτα και λαχανικά. Τι ψαρομανάβης ρε γαβ γαβ; Δηλαδή ο χασάπης τι είναι, κρεατομανάβης;
Αν ο πρώτος όροφος είναι 65 ετών, τι ηλικία έχει το ισόγειο;
Οι μαναβηδες πουλάνε ψάρια, τα ψάρια είναι στην θάλασσα, άρα τα μαναβηκα βρίσκονται στην θάλασσα.Οι μανάβηδες πουλάνε και ψάρια!
ΟΧΙΟι μανάβηδες πουλάνε και ψάρια!

ΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕ
παω πασοΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕ
Ευχαριστώ αδελφέ.παω πασο
ΟΧΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕ
Γαμηθηκες με το όχι αναφορά dimigoall