tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Ναι μαν. Αλλά τσονταρα και μια σαλάτα μαρουλι με τόνο και μισή φρατζόλα ψωμί και μαζεψα τα μποσικα.Κοκακολα οφκορσ και στο αφτερ κρέμα βανίλια ροδοπηΠόσο μαν μισό πακέτο,


