argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.285
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.378
- Πόντοι
- 16.235
Μόνο ξερό κρεμμύδι βάζετε στο χωριό σου στην σαλάτα ντομάτα;Αναφορα NO2 που το εχεις δει γραμμένο ντοματα με φρεσκο κρεμμυδι;
Αναφορά .
Μόνο ξερό κρεμμύδι βάζετε στο χωριό σου στην σαλάτα ντομάτα;Αναφορα NO2 που το εχεις δει γραμμένο ντοματα με φρεσκο κρεμμυδι;
Εκει πανω το συνηθιζετε φρεσκο κρεμμυδι στην ντοματα δηλαδη;Μόνο ξερό κρεμμύδι βάζετε στο χωριό σου στην σαλάτα ντομάτα;
Αναφορά .
Ενα καλαμάκι σουβλάκι παρακαλώ..Στην Μακεδονία δεν περνάνε τα αθηνεζικα σας ...διαβατήριο στο χέρι μόλις περάσετε τα Τέμπη!
ενα σουβλακι με σουβλακιΕνα καλαμάκι σουβλάκι παρακαλώ..
Αργυρο τετοιε μου.
Το φρέσκο κρεμμύδι που πάει δηλαδή;Εκει πανω το συνηθιζετε φρεσκο κρεμμυδι στην ντοματα δηλαδη;
Αμ καλα σας λεει μια φίλη μου οτι δεν σας εχει για ανθρωπους.
Καλαμάκι ριγέ πλαστικό η οικολογικό;Ενα καλαμάκι σουβλάκι παρακαλώ..
Αργυρο τετοιε μου.
Το φρέσκο κρεμμύδι πάει στην μαρουσαλατα μαζί με άνηθο. Μήπως βάζεις και ανηθο στην ντομάτα;Το φρέσκο κρεμμύδι που πάει δηλαδή;
Τι ρατσισμός είναι αυτός κατά του φρέσκου κρεμμυδιού;
Η φίλη σου μάλλον δεν ξέρει να τρώει.
Άνηθο όχι.Το φρέσκο κρεμμύδι πάει στην μαρουσαλατα μαζί με άνηθο. Μήπως βάζεις και ανηθο στην ντομάτα;
Δεν τρωγεται εκει μεσα ρε φιλε.Άνηθο όχι.
Όμως μην δείχνεις στενοκεφαλη διάθεση στο φρέσκο κρεμμυδάκι,μην κλείνεις τους ορίζοντες του.
Δεν τρωγεται εκει μεσα ρε φιλε.
Τελος παντων, φατο, αλλα η αναφορα... ισχυει.![]()
Μια χαρά τρώγεται...η στενοκεφαλια δεν τρώγεται .Δεν τρωγεται εκει μεσα ρε φιλε.
Τελος παντων, φατο, αλλα η αναφορα... ισχυει.![]()
καλημέρα μανΚιμαδοπιτα τοστ ζαμπονοτυροπιτα χυμό καφε.
Mπιφτεκια με κιμα(γιατι εχουμε και εναλλακτικους των λαχανικων)?Τι κιμα?Πατατες τι ποικιλια?Πιτες με τι αλευρι?Λουκανικο χωριατικο,με πρασο,με σκορδο,φρανκφουρτης?Τι κολα,ποση ζαχαρη,ποσες θερμιδες κλπΜπιφτέκια σχάρας πατατες πίτες σαλάτα ταλαγανι λουκανικο κολα

