ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.668
- Like
- 57.361
- Πόντοι
- 12.756
Λιτο βραδυνο σημερα τοστ με τυρι, σαλαμι αερος ,κηπουρου , αλλα επειδη δεν ειναι με κανονικο ψωμι αλλα με κατι πιτουλες πολυ λεπτες το λενε ραπ (wrap) ,αλλα στην ουσια και παλι τοστ ειναι αλλα με ευφανταστο ονομα![]()

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλαμάκια κοτόπουλο πιτουλες πατατες σαλάτα ζιρο
δεν ξανανεβάζω φωτογραφίες θα κλάψω κανένα κινητό 
