Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (2 μέλη και 25 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.263
Κριτικές
67
Like
117.526
Πόντοι
39.911
εγώ δεν έχω φάει όλη μέρα...
για φαγητό μιλάω :confused:
επειδή έχω το ένα ραντεβού μετά το άλλο...
παρήγγειλα σήμερα κάτι που ήθελα
σαλάτα με λάχανο/καρότο από tgi fridays, για να πάρω και τηγανητά καλαμαράκια από αχιλλέα βεργίνα
και λόγω ελάχιστης χρέωσης πήρα και κάτι σε μακαρονάκι με σάλτσα από λιωμένο τυρί/κρέμα, όπως το τρώνε οι αμερικάνοι το mac and cheese
έφαγα δυο μπουκιές και το έχω αφήσει για μικροκυμάτων αργότερα γιατί περιμένω ραντεβού, 4ο ή 5ο δεν θυμάμαι
και ελπίζω μετά να φάω και αυτό και καλαμαράκια με σαλάτα
Κοφτήριο η τρύπα μαν :coffee:

Έχασες το μέτρημα των ραντεβού :confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Γιουβαρλάκια με πηχτή πηχτή σάλτσα, φέτα Λήμνου και ψωμί.
Γλυκό κουταλιού κυδώνι ΓΑΜΙΣΤΕΡΟ.

Σούπα βραστό μοσχαράκι, με πατάτες καρότα κρεμμύδι μέσα, μπόλικο πιπέρι, συνοδεία σαλάτας καί σπανακόπιτα σπιτική με μπόλικη φέτα.

Καλό μεσημέρι κύριοι.
Πωωωω, κέρδισες από τώρα το εβδομαδίαιο βραβείο του νήματος!
Τα σέβη μου.
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
Μπόμπα
1000021975.jpg
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.707
Πόντοι
8.695
Μπακαλιάρος φιλέτο στιφάδο το μεσημέρι , παπάρα στη σάλτσα με ψωμί από τις εφτά seven ( 7 ) Φουρνάρισσες :coffee:

Πάντα και μόνο zero :coffee:
Εφτά φουρναρισσες? Τυχερουλη! Τρως καλαααα!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom