Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.714
Πόντοι
8.695

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
Καλημέρα κύριοι, καλή Κυριακή.
Τό παρακάτω περιστατικό δυστυχώς δεν είναι τρολ αλλά αληθινό :undecided-old:
Εχθές το βράδυ πήγα σέ γνωστή αλυσίδα πίτσας πού είναι πολύ κοντά στήν περιοχή μου για νά παραλάβω την παραγγελία μου, μπαίνοντας στο κατάστημα μπροστά μου ήταν ένας σχετικά ηλικιωμένος κύριος πού μαζί του είχε ένα μικρό παιδάκι. Ό κύριος αργούσε κάνοντας πολλές ερωτήσεις στόν υπάλληλο πίσω από τόν πάγκο, σέ κάποιες από αυτές τόν άκουσα να ρωτάει τίς τιμές πόσο κοστίζει εάν πάρει δύο πίτσες τής ποίο απλές κλπ, μου ήρθε κόμπος στο στομάχι. Ο υπάλληλος του καταστήματος κατάλαβε προφανώς τί παίζει.... τού έκανα νόημα ότι πάρει ό κύριος είναι δικά μου, γάτα τό παιδί πίσω από τόν πάγκο τού είπε ότι μόνο για σήμερα τρέχει προσφορά σέ ένα οποιοδήποτε είδος πάρεις αλλά δύο δωρεάν και μαζί τά αναψυκτικά δωρεάν.

Ό ηλικιωμένος χάρηκε πήρε τρείς πίτσες , αναψυκτικά καί δώρο..... από τό κατάστημα γλυκό. Δεν τό παίζω απλας, δεν ξέρω εάν ό ηλικιωμένος κύριος μας κοροϊδεψε, δεν ξέρω ούτε αν το έχει σύστημα, ξέρω μόνο ότι εγώ έφυγα χορτατος από την πιτσαρία και ας μήν είχα φάει, ούτε έγινα φτωχότερος με λίγα ευρώ μείον.
Τυπε, το είδα χτες στο φεισμπουκ για μια γριά που πήρε πιυσα για τον άντρα της που πέθαινε οπότε άσε τις πιπες ότι το έκανες εσύ. Ο ένας το κλεβει από τον άλλο, λες και άμα πάρεις κανένα λαικ παραπάνω στο μπου, θα νιώσεις καλύτερα. Ναυάγιο.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.401
Κριτικές
207
Like
67.149
Πόντοι
48.917
Ότι πιο νόστιμο στη ζούγκλα του αμζονιου:confused: IMG_20241110_090621.jpg
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.466
Πόντοι
17.336
τυπε καπου το διαβασα και σημερα το πρωι σε twitter αυτο αλλα ηταν με γιαγιακα ..:hi:
Και εγώ τό διάβασα τυπε, και τί με αυτό; Έχω δει και έχω βοηθήσει σέ χειρότερα οπότε άλλου ή εξυπνάδες και ή μαγκιες όχι σέ εμένα.
Τυπε, το είδα χτες στο φεισμπουκ για μια γριά που πήρε πιυσα για τον άντρα της που πέθαινε οπότε άσε τις πιπες ότι το έκανες εσύ. Ο ένας το κλεβει από τον άλλο, λες και άμα πάρεις κανένα λαικ παραπάνω στο μπου, θα νιώσεις καλύτερα. Ναυάγιο.
Δες στον καθρέφτη νά δείς ποιός είναι τελειωμένο ναυάγιο, νά τά κάνω τά λαικ τί ρε κουτοπονηρε εξυπνακια που βγήκες νά πεις την χοντρή μαλακία σού, τό ότι γραφτείκε στο ίντερνετ κάτι ίδιο ή παρόμοιο σου φαίνεται απίθανο νά τύχει και αλλού; Δεν βλέπεις τί γίνεται γύρω μας καθημερινά; Εκτός εάν δεν κυκλοφορείς και δεν ξέρεις τί σού γίνετε.
Γεμίσαμε εξυπνακιδες :jerking: κόψε το πολύ ίντερνετ και πάνε καμία βόλτα νά βοηθήσεις κανέναν.
Κάθε χρόνο πάντα κοντά σε γιορτές μαζί με άλλους δύο φτιάχνουμε σάντουιτς και τά μοιράζουμε σέ άστεγους, οπότε άσε κατά μέρος τής εξυπνάδες περί λαικ σέ εμένα, άιντε....
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
τυπε καπου το διαβασα και σημερα το πρωι σε twitter αυτο αλλα ηταν με γιαγιακα ..:hi:
Τι θες να πεις Βίρνα;Μήπως ότι ο τύπος θέλει να μας το παίξει φιλάνθρωπος πουλώντας μας φιδια:confused: εξηγησου
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.059
Πόντοι
3.556
Ντροπή ρε εσύ όχι καί αλκοολικός επειδή πίνει ένα άντε το πολύ δύο καφάσια ζεστή καυτή Άμστελ
Πάντως κάτι ζεστές Άμστελ που είχα για πέταμα και έδωσα κάποτε σε κάτι μαστοριά Αλβανούς αστραψε το μάτι τούς
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.577
Πόντοι
45.097

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
Και εγώ τό διάβασα τυπε, και τί με αυτό; Έχω δει και έχω βοηθήσει σέ χειρότερα οπότε άλλου ή εξυπνάδες και ή μαγκιες όχι σέ εμένα.

Δες στον καθρέφτη νά δείς ποιός είναι τελειωμένο ναυάγιο, νά τά κάνω τά λαικ τί ρε κουτοπονηρε εξυπνακια που βγήκες νά πεις την χοντρή μαλακία σού, τό ότι γραφτείκε στο ίντερνετ κάτι ίδιο ή παρόμοιο σου φαίνεται απίθανο νά τύχει και αλλού; Δεν βλέπεις τί γίνεται γύρω μας καθημερινά; Εκτός εάν δεν κυκλοφορείς και δεν ξέρεις τί σού γίνετε.
Γεμίσαμε εξυπνακιδες :jerking: κόψε το πολύ ίντερνετ και πάνε καμία βόλτα νά βοηθήσεις κανέναν.
Κάθε χρόνο πάντα κοντά σε γιορτές μαζί με άλλους δύο φτιάχνουμε σάντουιτς και τά μοιράζουμε σέ άστεγους, οπότε άσε κατά μέρος τής εξυπνάδες περί λαικ σέ εμένα, άιντε....
Να τα βάλεις στο πάτο σου τα λαικ τυπε, ξέρω εγώ τι να τα κάνεις. Επιμένεις ότι εγινε κανονικά δηλαδή. Μήπως τρως και τα γεμιστά χωρίς κιμά?
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.059
Πόντοι
3.556
Για βράδυ μοσχαράκι γιουβέτσι, σαλάτα λάχανο καρότο, ζυμωτό μαύρο ψωμί, κόκα κόλα νορμάλ, και γαμιεσται
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τυπε, το είδα χτες στο φεισμπουκ για μια γριά που πήρε πιυσα για τον άντρα της που πέθαινε οπότε άσε τις πιπες ότι το έκανες εσύ. Ο ένας το κλεβει από τον άλλο, λες και άμα πάρεις κανένα λαικ παραπάνω στο μπου, θα νιώσεις καλύτερα. Ναυάγιο.

α μπραβο , και εγω με γρια , αλλα δεν ειχε πεθανει ο αντρας , ηταν ζωντανος στο δικο μου φιδοπαραμυθι που διάβασα ..
Εχει γινει μαστιγα ναπουμε , παλια επαιζε αυτο με το ταμειο , που ειναι μπροστα γιαγιακα και τις λειπουν λεφτα ενω εχει παρει μια ντοματα , μισο κρεμμυδι , 6 γραμμαρια φετα , και τις λειπουν 4 ευρω και τα δινει ο επομενος που κανει νοημα στην ταμεια
και η γιαγιακα του λεει - Να σαι καλα παλικαρι μου , να σε εχει ο Θεός καλα κτλ :coffee::coffee:
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom