Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (0 μέλη και 40 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
πιτα στον υδραργυρο

επισης εχει γευση μουνιου χωρις να ειναι μουνι

ζηταμε τα λεφτα μας πισω και εδω :coffee:

γευση μουνιου ο σολομός :confused::confused:
κατι πρεπει να παιζει τυπε.. ή κατι ειχε το ψαρι που ετρωγες ή δεν εγλειφες μουνι και ειχες μπερδευτει ναπουμε .. :confused::confused:

Επειδη εισαι φίλος εύχομαι το πρωτο να συμβαινει :coffee:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.065
Πόντοι
3.556
Σήμερα για αγορές στο ΙΚΕΑ για το εξοχικό και στο εστιατόριο του ΙΚΕΑ έφαγα φιλέτο σολομού με κινόα λαχανικών και σάλτσα hollandaise, σαλάτα του σεφ, και πεπσι ζιρο, σε λίγο κάτι κοκκακια:confused:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
τυπε ετσι οπως μας το λες οκ , και καμια πουτσα κανα μια δυο φορες το χρόνο αν φας δεν θα σε πουμε πουστη , παλι φίλος μας θα είσαι δεν μας επηρεαζει . :coffee:
Έτσι όπως τα λες είναι τυπε,εσύ που ξέρεις όμως με πόσες πουτσες το χρόνο γίνεσαι πουστης;:coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

Διεισδυτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2024
Μηνύματα
353
Κριτικές
3
Like
796
Πόντοι
361
Χτεσινή φασολάδα μου χε η γυναίκα ρέγγα τέλος της μύρισε στο σπίτι ο καπνός έκοψα μια κρεμμυδαρα και τη συνοδευσα
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
γευση μουνιου ο σολομός :confused::confused:
κατι πρεπει να παιζει τυπε.. ή κατι ειχε το ψαρι που ετρωγες ή δεν εγλειφες μουνι και ειχες μπερδευτει ναπουμε .. :confused::confused:

Επειδη εισαι φίλος εύχομαι το πρωτο να συμβαινει :coffee:
κανονικοτατα μουνι και μετα απο ξενυχτι κιολας που εχει κατουρησει και 5-6 φορες :coffee:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
Σήμερα για αγορές στο ΙΚΕΑ για το εξοχικό και στο εστιατόριο του ΙΚΕΑ έφαγα φιλέτο σολομού με κινόα λαχανικών και σάλτσα hollandaise, σαλάτα του σεφ, και πεπσι ζιρο, σε λίγο κάτι κοκκακια:confused:
Μύριζε μουνιλα τυπε;
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.065
Πόντοι
3.556
Μύριζε μουνιλα τυπε;
Όχι τύπε μου
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

δεν ξερω τυπε , ο @dimigoall κάτι μου ελεγε μια φορά
σορρυ που δεν μπορω να βοηθησω :coffee:
Μίλα καθαρά brother βγαλτο από μέσα σου
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.065
Πόντοι
3.556
Σε λίγο προσφυγακια τηγανητά με χωριάτικη σαλάτα και κοκακολα νορμαλ για να τελειώνω νωρίς με τα φαγια γιατί στης 9.15 μόλις ξεκινήσει η παναθα θα χτυπήσω ένα γαλακτομπούρεκο Γαλυφιανακη και μετά βοτκιτσα με λεμόνι και πάγο και ξυροκαρπια για να πανηγυρίσουμε τη μεγάλη νίκη
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Σε λίγο προσφυγακια τηγανητά με χωριάτικη σαλάτα και κοκακολα νορμαλ για να τελειώνω νωρίς με τα φαγια γιατί στης 9.15 μόλις ξεκινήσει η παναθα θα χτυπήσω ένα γαλακτομπούρεκο Γαλυφιανακη και μετά βοτκιτσα με λεμόνι και πάγο και ξυροκαρπια για να πανηγυρίσουμε τη μεγάλη νίκη
Ε, την θελεις την σως ρε καριολη.

:2on1::2on1::2on1::2on1::2on1::2on1:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.698
Πόντοι
12.756
Σε λίγο προσφυγακια τηγανητά με χωριάτικη σαλάτα και κοκακολα νορμαλ για να τελειώνω νωρίς με τα φαγια γιατί στης 9.15 μόλις ξεκινήσει η παναθα θα χτυπήσω ένα γαλακτομπούρεκο Γαλυφιανακη και μετά βοτκιτσα με λεμόνι και πάγο και ιξυροκαρπια για να πανηγυρίσουμε τη μεγάλη νίκη
Πάρε μια προκαταβολή προς το παρόν και μετά τα επινίκια :2on1::2on1::cum::cum:
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom