Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
Τρία καλαμάκια χοιρινά, (να ριξει τοσα και ο θρυλος απόψε) μια πατάτες (ας είναι ένα και καλό)

Κόκα κόλα κανονική.
Που πας με 3 καλαμάκια μόνο,πάλι καλά που δεν χασατε:confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235

Διεισδυτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2024
Μηνύματα
353
Κριτικές
3
Like
796
Πόντοι
361

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Σε εφημερίδα τυπε βεβαίως . Είχε ξεμείνει ένας Ριζοσπάστης και τον χρησιμοποιησα
Ευ γέ!
Αν τα βλέπει αυτά που λέμε ένας ιντερνετοπληκτος πιτσιρικάς καγκουρας δεν θα καταλαβαίνει τι εννοούμε...στα αρχιδια μας φυσικά...!
 

xxx_male

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Σεπ 2022
Μηνύματα
2.535
Like
9.902
Πόντοι
1.056
Προσοχη Προσοχη , κείμενο που μπορει να ενοχλησει τους φτωχατζες

Σιρλοιν με σως πιπεριου συνοδεια πατατες αλουμέτ
Σαλατα ρόκα
Γλυκο , σαμπλε με φραουλες και κρεμα λεμονιου :coffee:

Έλα ρε μαν, τα ίδια τρώμε για μεσημέρι.! :tooth:

10oz Sirloin steak with rocket salad and herb & garlic butter…

IMG_6111.jpeg


Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τις πατάτες allumette… :thumbsup:
 
Τελευταία τροποποίηση:

xxx_male

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Σεπ 2022
Μηνύματα
2.535
Like
9.902
Πόντοι
1.056
Για βραδινό, beef nuar, με baby carrots, green beans, dauphinoise πατάτες και Jus Gras σως.

Και ένα γλυκό, δεν έχω ιδέα τι ήταν αλλά γαμούσε... :tooth:

IMG_6130.jpeg


IMG_6131.png


Αρκετά, θα γράψω σε καμιά βδομάδα πάλι… :tooth:
 
Τελευταία τροποποίηση:

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.744
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086
3 χοιρινα 3 κοτο και στην σεντρα ποικιλια λουκανικα με πατατες..... θα ερθουν πριν το ματς....
θα τα χωνεψω με καδυοτρειςτεσσερεις βοτκες
Τι είναι αυτά, παιδί μου;;;;
Ούτε το υπηρετικό προσωπικό Ημών τρώει τέτοια....

Και αυτό με τον ποταμό του αλκοόλ;;;;

Τσουκ! Τσουκ! Οποία decadence!!!
Πόσο δίκαιο έχει ο κ. @Μπιρλας !
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Τι είναι αυτά, παιδί μου;;;;
Ούτε το υπηρετικό προσωπικό Ημών τρώει τέτοια....

Και αυτό με τον ποταμό του αλκοόλ;;;;

Τσουκ! Τσουκ! Οποία decadence!!!
Πόσο δίκαιο έχει ο κ. @Μπιρλας !
Είδες για να αφήνεις το αίμα σου χωρίς λεφτά; Άντε ξηγησου απόψε για να κάνει κάτι καλύτερο που έχει πάλι αγώνα.
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.744
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086
Είδες για να αφήνεις το αίμα σου χωρίς λεφτά; Άντε ξηγησου απόψε για να κάνει κάτι καλύτερο που έχει πάλι αγώνα.
Μα με τα δικά μου χρήματα τα κάνει όλα αυτά.
Δεν διαβάζετε τις αναρτήσεις του κ. @Μπιρλας ;;;
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Μετά τους καφέδες,
μια μανιταρόπιτα κι
έναν χυμό πορτοκάλι,
για πρωινό.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Έλα ρε μαν, τα ίδια τρώμε για μεσημέρι.! :tooth:

10oz Sirloin steak with rocket salad and herb & garlic butter…

IMG_6111.jpeg


Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τις πατάτες allumette… :thumbsup:
:tooth::tooth::tooth::tooth:

Αδερφε ολα μαζι σε ενα πιατο και εσυ , σαν τον κωλογερο ναπουμε που ειναι στην κλινικη ..

Επισης δεν ειναι αυτο που ειπα εγω :coffee::coffee:
Άλλο πιάτο ειπα :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom