Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (0 μέλη και 37 επισκέπτες)

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
GbtmQzOWgAoNx6v.jpeg


Γνώμη σας....

:confused::confused::confused:
ρωτα αυτους που τον ψηφισαν...αν δεν εχουν αυτοκτονησει
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556


Να πάει να μαζέψει λουλούδια στο λιβάδι, και να ρωτάει αν λέγονται «Έρικα».:2funny::rockon::2funny:


Κρυφοφασίστας ο τύπος, κι ας κουβαλάει αριστερή ετικέτα, αυτό το εμβατήριο των ναζί του ταιριάζει. Σοσιαλιστές ήταν κι αυτοί. Εθνικοσοσιαλιστές.:grin:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Να πάει να μαζέψει λουλούδια στο λιβάδι, και να ρωτάει αν λέγονται «Έρικα».:2funny::rockon::2funny:


Κρυφοφασίστας ο τύπος, κι ας κουβαλάει αριστερή ετικέτα, αυτό το εμβατήριο των ναζί του ταιριάζει. Σοσιαλιστές ήταν κι αυτοί. Εθνικοσοσιαλιστές.:grin:
Δηλαδή καψουροντιρινταχτα;;;
Μερακλήδες οι Φριτς!!
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Δηλαδή καψουροντιρινταχτα;;;
Μερακλήδες οι Φριτς!!

Όπως το πάρεις. Αυτό το εμβληματικό εμβατήριο των ναζί, έχει -παρά τον τρομακτικό ρυθμό- ένα μωρουδίστικο, πανηλίθιο ρεφρέν, για ένα αγνό λουλουδάκι στο λιβάδι, και μια μελισσούλα που το πλησιάζει. Και το λουλουδάκι το λένε Έρικα.

:2funny::headbang::rockon:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Όπως το πάρεις. Αυτό το εμβληματικό εμβατήριο των ναζί, έχει -παρά τον τρομακτικό ρυθμό- ένα μωρουδίστικο, πανηλίθιο ρεφρέν, για ένα αγνό λουλουδάκι στο λιβάδι, και μια μελισσούλα που το πλησιάζει. Και το λουλουδάκι το λένε Έρικα.

:2funny::headbang::rockon:
Πρώην σρδ και βρωμόμπουστας.

:vomit:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Τρία καλαμάκια χοιρινά, (να ριξει τοσα και ο θρυλος απόψε) μια πατάτες (ας είναι ένα και καλό)

Κόκα κόλα κανονική.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
3 χοιρινα 3 κοτο και στην σεντρα ποικιλια λουκανικα με πατατες..... θα ερθουν πριν το ματς....
θα τα χωνεψω με καδυοτρειςτεσσερεις βοτκες
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.104
Κριτικές
22
Like
17.747
Πόντοι
8.695
Ενισχυμένο πρωινό σήμερα κύριοι.
Διπλό φρέντο εσπρέσσο, Κουλούρι Θεσσαλονίκης κέικ σοκολάτα χυμό πορτοκάλι και τυρόπιτα.
Έπρεπε να εκπροσωπήσω επάξια το μπου .:grin:


Το δεκατιανο είχε μουνακι που το έλιωσα στο γλείψιμο από ουκρανικό άτι, 1,75
52-55 κιλά καστανοξανθο και στη συνέχεια 2 γύρους με απ' όλα .Επαιξε μασαζακι στο διάλειμμα και σοσιαλ όπως το λέμε εμείς εδώ.
Η Φωτό αφιερωμένη για αυτούς που γνωρίζουν.
Θα αναγνωρίσουν το τσαντάκι.:2funny:

Τωρα ετοιμάζονται μεζέδες καλαμαράκια τηγανητά χταπόδι τυρί σαγανάκι σαλάτα μαρούλι κολοκυθάκια μελιτζάνες τηγανητά και σε λίγο βγαίνουν και τα ψάρια για να αναπληρώσουμε δυνάμεις.


Ευτυχειτε.
Το ουκρανικό άτι ανέβασε βρε μαν, όχι το τσαντάκι του....
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
βραδινο 180 γραμμαρια προβειο παραδοσιακο γιαουρτι με μιση μπανανα 3 καρυδια 1 κουταλια φρεσκο μελι και 1 φετα ψωμι ολικης .

Και σε λιγο εναν ελληνικο μονο γλυκο με 1 λουκουμα ακανες σερρων βλεποντας τα ματσακια
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom