Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 865K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (4 μέλη και 34 επισκέπτες)
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.007
Πόντοι
28.246
ετσι

το βραδυ ποσα λες θα φαμε απο μαντσεστερ? :mrs-help:
Σου περισσευουν 20 ευρω που και να τα χασεις τελειως στ αρχιδια σου; Παιξτο στο 2. Σε πιστευω σοβαρα αποψε οτι θα το κανεις το διπλο. Μεγαλο το πρεστιζ αποψε για τον ΠΑΟΚ.
Υποψιν αν κερδισεις, θα γαμηθεις λογω ενθουσιασμού σου την Κυριακη. Η λογικη και ο κανονας αυτο λεει μεχρι σημερα, τοσα χρονια. Ειδικα αν τον πιουμε εμεις αποψε.

Αν χασεις και κερδισω εγω, βαλτο αναποδα.

Τωρα αν κερδίσουμε ή χασουμε ή ισοπαλια και οι δυο αποψε, δεν ξερω τι θα γινει την Κυριακη.
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
Σου περισσευουν 20 ευρω που και να τα χασεις τελειως στ αρχιδια σου; Παιξτο στο 2. Σε πιστευω σοβαρα αποψε οτι θα το κανεις το διπλο.
Υποψιν αν κερδισεις, θα γαμηθεις λογω ενθουσιασμού σου την Κυριακη. Η λογικη και ο κανονας αυτο λεει μεχρι σημερα, τοσα χρονια. Ειδικα αν τον πιουμε εμεις αποψε.

Αν χασεις και κερδισω εγω, βαλτο αναποδα.

Τωρα αν κερδίσουμε ή χασουμε ή ισοπαλια και οι δυο αποψε, δεν ξερω τι θα γινει την Κυριακη.
με κωνσταντελια+μουργκ εκτος αποστολης ειμαι ψιλο-χλομος

Όχι πολλά 2 με 3 δεν υπάρχει μαν γιου :tooth:
κατι τετοιο βλεπω 3-1

το γκολ το ρωσικο πευκο ο τσαλοφ :2funny:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.844
Πόντοι
39.911
Καφεδαρα από τά χεράκια τής φουρναρισας :smiling-face-with-heart-eyes: ψωμί χωριάτικο με ταχίνι και μέλι .

Καλημέρα κύριοι.
Κουραμπιέδες μελομακάρονα έχει βγάλει η γκαύλα ή ακόμα όχι ? Πήγε 7 ο μήνας :coffee:
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.601
Κριτικές
53
Like
41.541
Πόντοι
17.336
Κουραμπιέδες μελομακάρονα έχει βγάλει η γκαύλα ή ακόμα όχι ? Πήγε 7 ο μήνας :coffee:
Τωραααααα..... έχουμε φάει είδη τά πρώτα μελομακάρονα από αρχές τού μήνα :rockon:
Στάζουν...... μέλι
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.844
Πόντοι
39.911

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
ετσι

το βραδυ ποσα λες θα φαμε απο μαντσεστερ? :mrs-help:
Θα φάμε αλλά και θα βάλουμε.
Μην είσαι απαισιόδοξος ,δεν είναι η Μάντσεστερ των παλιότερων καιρών.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τωραααααα..... έχουμε φάει είδη τά πρώτα μελομακάρονα από αρχές τού μήνα :rockon:
Στάζουν...... μέλι
Στολισες κιόλας;
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.844
Πόντοι
39.911
Θα φάμε αλλά και θα βάλουμε.
Μην είσαι απαισιόδοξος ,δεν είναι η Μάντσεστερ των παλιότερων καιρών.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Στολισες κιόλας;
Αυτό ας το βγάλω ένα screen shot καλού κακού :coffee:
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Τελευταία τροποποίηση:

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.042
Πόντοι
48.437
Ενισχυμένο πρωινό σήμερα κύριοι.
Διπλό φρέντο εσπρέσσο, Κουλούρι Θεσσαλονίκης κέικ σοκολάτα χυμό πορτοκάλι και τυρόπιτα.
Έπρεπε να εκπροσωπήσω επάξια το μπου .:grin:


Το δεκατιανο είχε μουνακι που το έλιωσα στο γλείψιμο από ουκρανικό άτι, 1,75
52-55 κιλά καστανοξανθο και στη συνέχεια 2 γύρους με απ' όλα .Επαιξε μασαζακι στο διάλειμμα και σοσιαλ όπως το λέμε εμείς εδώ.
Η Φωτό αφιερωμένη για αυτούς που γνωρίζουν.
Θα αναγνωρίσουν το τσαντάκι.:2funny:

Τωρα ετοιμάζονται μεζέδες καλαμαράκια τηγανητά χταπόδι τυρί σαγανάκι σαλάτα μαρούλι κολοκυθάκια μελιτζάνες τηγανητά και σε λίγο βγαίνουν και τα ψάρια για να αναπληρώσουμε δυνάμεις.


Ευτυχειτε.
 

Συνημμένα

  • IMG_20241107_110707.jpg
    IMG_20241107_110707.jpg
    987,5 KB · Εμφανίσεις: 27
  • IMG_20241107_105357.jpg
    IMG_20241107_105357.jpg
    619 KB · Εμφανίσεις: 32

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Ενισχυμένο πρωινό σήμερα κύριοι.
Διπλό φρέντο εσπρέσσο, Κουλούρι Θεσσαλονίκης κέικ σοκολάτα χυμό πορτοκάλι και τυρόπιτα.
Έπρεπε να εκπροσωπήσω επάξια το μπου .:grin:


Το δεκατιανο είχε μουνακι που το έλιωσα στο γλείψιμο από ουκρανικό άτι, 1,75
52-55 κιλά καστανοξανθο και στη συνέχεια 2 γύρους με απ' όλα .Επαιξε μασαζακι στο διάλειμμα και σοσιαλ όπως το λέμε εμείς εδώ.
Η Φωτό αφιερωμένη για αυτούς που γνωρίζουν.
Θα αναγνωρίσουν το τσαντάκι.:2funny:

Τωρα ετοιμάζονται μεζέδες καλαμαράκια τηγανητά χταπόδι τυρί σαγανάκι σαλάτα μαρούλι κολοκυθάκια μελιτζάνες τηγανητά και σε λίγο βγαίνουν και τα ψάρια για να αναπληρώσουμε δυνάμεις.


Ευτυχειτε.
σωραιος !
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.283
Πόντοι
46.423
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom