argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Α) το είχα διαθέσιμο και Βου) είναι το ιδανικό επιδόρπιο μετά από ψάρι διότι ταιριάζουν οι γεύσεις.Το χαλβά με το κακάο που το έβαλες μαν γιατί μπερδεύτηκα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πάνω από όλα τα παραπάνω ως επιδορπιον.Το χαλβά με το κακάο που το έβαλες μαν γιατί μπερδεύτηκα
