Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (3 μέλη και 9 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
Το χαλβά με το κακάο που το έβαλες μαν γιατί μπερδεύτηκα
Α) το είχα διαθέσιμο και Βου) είναι το ιδανικό επιδόρπιο μετά από ψάρι διότι ταιριάζουν οι γεύσεις.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Το χαλβά με το κακάο που το έβαλες μαν γιατί μπερδεύτηκα
Πάνω από όλα τα παραπάνω ως επιδορπιον.
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Τρώτε κάνα σαλατικό και κάνα φρούτο και μην βάζετε παντού λεμόνι μήπως και τσιμπήσετε τίποτα βιταμίνες από εκεί έστω ..
Τρώμε και φρουτα βρε μαν, μην ανησυχείς δεν θα πάθουμε σκορβούτο...
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Ψαρόσουπα,τηγανητές πατάτες,σαλάτα λάχανο ΜΕ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΛΑΔΙ( για να το βλέπουν μερικοι μερικοι).
Από πάνω μια γερή δόση νηστίσιμης πολυτελείας στην μορφή χαλβά με κακάο.
Ελπίζω να μην εννοείς κυριολεκτικα Χαλβά πάνω στο λαχανο αλλά ότι μετά από αυτά εφαγες τον χαλβά...
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
Τρώμε και φρουτα βρε μαν, μην ανησυχείς δεν θα πάθουμε σκορβούτο...
Ετσι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ήρθαν καλαμάκια κοτόπουλο λαιτ πιτουλες παπατες
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Η δικαίωση ήρθε!
Σταματηστε να ψηφίζετε!!
 

Συνημμένα

  • Screenshot_2024-10-23-20-47-50-48_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg
    Screenshot_2024-10-23-20-47-50-48_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg
    213,4 KB · Εμφανίσεις: 17

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.134
Πόντοι
1.406
Σαλάτα διαφορά φυλλα μπειμπι, δυο τόνους μέσα, λάδι, ξυδι, λίγη μαγιονεζα, μπαγκέτα ολικής.
Αν και επαναλαμβάνομαι, σπαρκ γουότερ.
:coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
Σαλάτα διαφορά φυλλα μπειμπι, δυο τόνους μέσα, λάδι, ξυδι, λίγη μαγιονεζα, μπαγκέτα ολικής.
Αν και επαναλαμβάνομαι, σπαρκ γουότερ.
:coffee:
Πριν το φαγητό η μετά;
Γιατί φαγητό δεν βλέπω ρε παικτη...:rolleyes::think:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Βραδυνό:
Τορτίγια ολικής με γέμιση. Ενδεικτικά αναφέρω: ρύζι, γαλοπούλα καπνιστή, κασέρι, ντομάτα, πιπερια και κάτι σε σως για να γλιστράει
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Βραδυνό:
Τορτίγια ολικής με γέμιση. Ενδεικτικά αναφέρω: ρύζι, γαλοπούλα καπνιστή, κασέρι, ντομάτα, πιπερια και κάτι σε σως για να γλιστράει
Κάνε τη γαλοπούλα προβατίνα
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Βραδυνό:
Τορτίγια ολικής με γέμιση. Ενδεικτικά αναφέρω: ρύζι, γαλοπούλα καπνιστή, κασέρι, ντομάτα, πιπερια και κάτι σε σως για να γλιστράει
Συμπλήρωμα:
Γιαούρτι αγελάδας με 10% λιπαρά και επιπρόσθετα: βρώμη, καρύδια, ηλιοσπορο, κανέλα, σταφίδες και μέλι.
Πρέπει να ανακτήσω ενέργεια, με στραγγιξε η μικρή στο Μετάξι...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
Έβαλα την ελλεηνιδα και έφτιαξε νιοκι με γκοργκοντζολα, μπέικον, σαλάμι πικαντε.
Μάλλον δεν την εκτιμας ιδιαιτερα αλλά ως μαγείρισσα κάτι θα κάνει καλά.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Συμπλήρωμα:
Γιαούρτι αγελάδας με 10% λιπαρά και επιπρόσθετα: βρώμη, καρύδια, ηλιοσπορο, κανέλα, σταφίδες και μέλι.
Πρέπει να ανακτήσω ενέργεια, με στραγγιξε η μικρή στο Μετάξι...
Κριτική υπάρχει;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom