Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
64.999
Πόντοι
48.437
Τι ρεβύθια σκέτα?
στην κατσαρολα τυπε μου.
συμπονεστε με. :confused:
ειχε και σαλατα σεφ στο τραπεζι,σπιτικη,αλλα εζησα ενα δραμα σημερα στο σπιτι. :cry:
ηρωας ειμαι που τα εφαγα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.456
Πόντοι
12.756
στην κατσαρολα τυπε μου.
συμπονεστε με. :confused:
ειχε και σαλατα σεφ στο τραπεζι,σπιτικη,αλλα εζησα ενα δραμα σημερα στο σπιτι. :cry:
ηρωας ειμαι που τα εφαγα.
Πω ρε πουστη συμπάσχω :sad2:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.335
Κριτικές
64
Like
59.434
Πόντοι
16.235
Όλα με λεμόνι ρεεε!
Πώς το μπορείτε το ξύδι? Από ξύδια μόνο σε κωλομπαρα!!
Τρώτε κάνα σαλατικό και κάνα φρούτο και μην βάζετε παντού λεμόνι μήπως και τσιμπήσετε τίποτα βιταμίνες από εκεί έστω ..
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.335
Κριτικές
64
Like
59.434
Πόντοι
16.235
Ψαρόσουπα,τηγανητές πατάτες,σαλάτα λάχανο ΜΕ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΛΑΔΙ( για να το βλέπουν μερικοι μερικοι).
Από πάνω μια γερή δόση νηστίσιμης πολυτελείας στην μορφή χαλβά με κακάο.
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.061
Πόντοι
3.556
Ψαρόσουπα,τηγανητές πατάτες,σαλάτα λάχανο ΜΕ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΛΑΔΙ( για να το βλέπουν μερικοι μερικοι).
Από πάνω μια γερή δόση νηστίσιμης πολυτελείας στην μορφή χαλβά με κακάο.
Το χαλβά με το κακάο που το έβαλες μαν γιατί μπερδεύτηκα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom