You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 855K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (3 μέλη και 28 επισκέπτες)
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.313
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.411
- Πόντοι
- 16.235
Θυμίζω ότι διαχώρισα τους πάμπλουτους από την εργατιά ...εγώ έχω την πολυτέλεια χρόνου να μπω στο σούπερ μάρκετ...εσύ όχι...ο καθένας είναι πλούσιος σε κάτι...εσύ σε εουρος κι εγώ σε χρόνο για σούπερ μάρκετ και για να ζήσω στοιχειωδώς ανθρώπινα...εννοώ ότι το παρουσιάζεις λες και είναι καμιά συγκλονιστική εμπειρία ή το νόημα της ζωής ξέρω γω
εκτός αν είναι πολύ ακριβότερο δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν λόγο γιατί να μην τα κάνεις παραγγελία να στα φέρουν στο σπίτι. Και καύσιμα και χρόνο θα γλιτώσεις.
εκτός αν κάποιος ζει τόσο βαρετή και αργόσχολη ζωή που το σούπερ μάρκετ είναι η ευχαρίστηση του
σόρρυ μαν αλλά εγώ που δουλεύω και έχω υποχρεώσεις και δουλειές κάθε ώρα της ημέρας δεν θα κάτσω να χάσω την ώρα μου με το σούπερ μάρκετ.

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναι μωρέ!!Τα χωρίς κιμά ισοφάρισαν! Έλα, πάμε για τη μεγάλη ανατροπή!!
![]()
Κερδάμε αδέρφια!!!
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.663
- Like
- 29.720
- Πόντοι
- 6.256
Το ότι θεωρείς τον χρόνο που περνάς στο σούπερ μάρκετ ως ένδειξη πλούτου (όχι οικονομικού) και ανθρώπινης ζωής είναι η ειδοποιός διαφοράΘυμίζω ότι διαχώρισα τους πάμπλουτους από την εργατιά ...εγώ έχω την πολυτέλεια χρόνου να μπω στο σούπερ μάρκετ...εσύ όχι...ο καθένας είναι πλούσιος σε κάτι...εσύ σε εουρος κι εγώ σε χρόνο για σούπερ μάρκετ και για να ζήσω στοιχειωδώς ανθρώπινα...![]()

Δεν είναι θέμα πλούσιου και εργάτη. Ξέρεις πόσους πάμπλουτους ξέρω που το χόμπι τους είναι να παίρνουν νούμερο στα τυριά και τα ζαμπόν? Βέβαια είναι όλοι λίγο μπαρμπάδες
Για να στο πω αλλιώς....άμα θέλω δεν ρωτάω κανέναν πάω και κάνω γύρες με το καρότσι από τις 09.00 το πρωί μέχρι τις 20.00 που κλείνουν. Δεν θα χάσω τίποτα εκτός από τον χρόνο μου.
Για μένα το στοιχειωδώς ανθρώπινα περιλαμβάνει το να μην στέκομαι στις ουρές του σούπερ μάρκετ για κάτι που μπορώ να το έχω στην πόρτα μου γιατί έχω άλλα πράγματα να κάνω πιο σημαντικά
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.096
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.705
- Πόντοι
- 8.695
Σηκωθείτε από κρεβάτια, καναπέδες και τραπέζια και ΨΗΦΙΣΤΕ (μόνο οι χωρίς κιμά παρακαλώ!!...)Θυμίζω ότι διαχώρισα τους πάμπλουτους από την εργατιά ...εγώ έχω την πολυτέλεια χρόνου να μπω στο σούπερ μάρκετ...εσύ όχι...ο καθένας είναι πλούσιος σε κάτι...εσύ σε εουρος κι εγώ σε χρόνο για σούπερ μάρκετ και για να ζήσω στοιχειωδώς ανθρώπινα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναι μωρέ!!
Κερδάμε αδέρφια!!!
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.409
- Πόντοι
- 12.756
Μη βρίζεις μανΣηκωθείτε από κρεβάτια, καναπέδες και τραπέζια και ΨΗΦΙΣΤΕ (μόνο οι χωρίς κιμά παρακαλώ!!...)
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.096
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.705
- Πόντοι
- 8.695
Δε μπορώ, νιώθω την αδικία να με πνίγει αν κερδίσουν αυτά με τον κιμά!!Μη βρίζεις μαν
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.409
- Πόντοι
- 12.756
Θα κερδίσουμε λογικά μεις του κιμαΔε μπορώ, νιώθω την αδικία να με πνίγει αν κερδίσουν αυτά με τον κιμά!!
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Τα αυθεντικά Γεμιστά ειναι με Κιμα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σοδα πιεςΔύο πίτσες μπολονεζ - Φιλαδέλφεια στο στεφάνι 1,5lt zero , προφιτερόλ kinder Bueno![]()
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.258
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.505
- Πόντοι
- 39.911
Τα αυθεντικά Γεμιστά ειναι με Κιμα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σοδα πιες
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.409
- Πόντοι
- 12.756
Πω ρε πουστη αρχονταςΔύο πίτσες μπολονεζ - Φιλαδέλφεια στο στεφάνι 1,5lt zero , προφιτερόλ kinder Bueno![]()
Διαγραμμένο μέλος 199662
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 5.696
- Κριτικές
- 35
- Like
- 13.192
- Πόντοι
- 5.946
Κιμάς με πίεση
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.428
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.847
- Πόντοι
- 28.246
Gamiesai χωριε πίεση.Κιμάς με πίεση
athal
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 977
- Κριτικές
- 39
- Like
- 5.359
- Πόντοι
- 7.155
Σολωμος ψητος με σαλτσα μουσταρδας και μελι, παντζαρια, πιπεριες φλωρινης ψητες, χορτα , βραστη σαλατα με καροτα, κουνουπιδι κλπ και για γλυκο να φυγει η ψαριλα.........μελομακαρονο!!!! ναι μελομακαρονο !!!! επιτελους συναντηθηκαν οι δρομοι μας..!!!
BIG_BIG_BEN
Μέγας
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 7.192
- Like
- 11.912
- Πόντοι
- 3.556
Φαλάφελ, ντολμαδάκια και μπίρες τούτη την ώρα.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.409
- Πόντοι
- 12.756
Πω ταλαιπωρίαΓια ψώνια στη Γλυφάδα καί αφού αγόρασα ένα πανάκριβο μπουφάν Naparijri έκανα στάση στα αγαπημένα μου KFC για μπέργκερ πατάτες φτερούγες και κοκακολα κανονική

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αλλος από δωΦαλάφελ, ντολμαδάκια και μπίρες τούτη την ώρα.

gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.096
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.705
- Πόντοι
- 8.695
Η νταρντανα που έψαχνε δουλειά, τελικά δε μαγειρεύει καλά? Ή απέτυχε στις πίπες?Για ψώνια στη Γλυφάδα καί αφού αγόρασα ένα πανάκριβο μπουφάν Naparijri έκανα στάση στα αγαπημένα μου KFC για μπέργκερ πατάτες φτερούγες και κοκακολα κανονική
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
